Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Hallo,

Ben van plan de Popcorn Hour c-200 te gaan kopen.
Nu vroeg ik me het volgende af, is de PH in staat direct van een HD de Video_ts files
te herkennen als zijnde dvd en ook zo weergeven ?
Nu moet ik de Video_ts altijd met Nero op DVD zetten, en dan speelt me dvd speler dat gewoon af als dvd.
Maar ik vind dat zonde van me dvd's zeker bij series.

Of kan ik dan beter naar een andere media tank kijken ?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:34
De vorige kon het iig, dus ik mag aannemen dat deze dat ook kan aangezien ze ook op NMT gebaseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
razorhead schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:23:
De vorige kon het iig, dus ik mag aannemen dat deze dat ook kan aangezien ze ook op NMT gebaseerd zijn.
Dus de PH was zeg maar in staat de Video_TS Map te mounten als een dvd ?
Of moet je een file in de Map zelf selecteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je hoeft niks te mounten, als je naar een map gaat waar een Video_ts map in staat dan begint hij gewoon te spelen. Zoals een dvd, dus inclusief menu's en dergelijke (bij de vorige versie dus, en het lijkt me inderdaad dat dit nog steeds zo is).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Marzman schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:42:
Je hoeft niks te mounten, als je naar een map gaat waar een Video_ts map in staat dan begint hij gewoon te spelen. Zoals een dvd, dus inclusief menu's en dergelijke (bij de vorige versie dus, en het lijkt me inderdaad dat dit nog steeds zo is).
O ok mooi zo bedankt dat wilde ik dus weten, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Weet iemand trouwens ook of de C-200 in staat zal zijn blu-ray menu's weer te geven ?
Ik heb al even flink lopen zoeken, maar echt antwoord is er nog niet gekomen.
Ga er haast van uit van wel, aangezien je een blu-ray drive kan toevoegen aan de c-200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

KunDun schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:43:
Weet iemand trouwens ook of de C-200 in staat zal zijn blu-ray menu's weer te geven ?
Ik heb al even flink lopen zoeken, maar echt antwoord is er nog niet gekomen.
Ga er haast van uit van wel, aangezien je een blu-ray drive kan toevoegen aan de c-200.
Dat zou ik niet als reden nemen.
Je kunt aan de de PH ook een dvd speler hangen, maar hij kan dan weer geen dvd's afspelen IVM licentie

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mecco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2024
Die gaat wel duur worden, ikzelf zie hem ook wel zitten, uiteraard + blu-ray station.
Nu heb ik niet zoveel verstand van hoe het zit met die interne hdd die je er kan insteken. Dacht ergens gelezen te hebben dat als je er een blu-ray station insteekt, je dan maar een 2.5 inch (inplaats van 3.5 inch) hdd kon insteken, klopt dit? Ook, (ik geef toe ben een noob), als je dus je popcorn hour aansluit aan je router, dan kan je als je het ip weet, een netwerk verbinding maken met de popcorn hour om zo alles dan direkt op interne hdd te zetten, gaat dit zo? En als laatste, kun je via de popcorn hour zelf firmware updates uitvoeren, dan bedoel ik als hij zelf aan het internet aangesloten is? of moet je de firmware van pc halen en op usb stick zetten?

[ Voor 14% gewijzigd door mecco op 12-07-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mecco schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:47:
Ook, (ik geef toe ben een noob), als je dus je popcorn hour aansluit aan je router, dan kan je als je het ip weet, een netwerk verbinding maken met de popcorn hour om zo alles dan direkt op interne hdd te zetten, gaat dit zo?
Ja, als je dat wilt kan dat. Via bv. FTP kun je prima films van je computer overzetten op de interne disk van de popcornhour
En als laatste, kun je via de popcorn hour zelf firmware updates uitvoeren, dan bedoel ik als hij zelf aan het internet aangesloten is? of moet je de firmware van pc halen en op usb stick zetten?
Ja, ook dat kan 'ie, maar niet automatisch, je moet wel zelf aangeven dat je naar een nieuwe versie wil zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Had ook nog wat vragen over de C200, In VLC Kan je aangeven of je een bestand of een hele map wil openen.
Dit is erg handig vind ik, kan dit ook op de voorloper van de c200, want als die het kan zal de c200 het ook wel kunnen denk ik.

Ook zou ik graag nog wat meer Terabytes ter beschikking willen hebben, dus daarom zit ik te denken aan een storage server. Als ik de storage server aan het netwerk hang, is de PCH dan via het netwerk instaat deze te zien ?

En heeft iemand nog een suggestie voor een nette storgae server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

KunDun schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:01:
Had ook nog wat vragen over de C200, In VLC Kan je aangeven of je een bestand of een hele map wil openen.
Dit is erg handig vind ik, kan dit ook op de voorloper van de c200, want als die het kan zal de c200 het ook wel kunnen denk ik.
Ik denk het wel. Je stelt alleen allemaal vragen over een speler die niemand nog gezien heeft :)

Met de vorige modellen kun je door op Play te drukken alles in de folder afspelen en door op "ok" te drukken alleen het geselecteerde bestand afspelen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Marzman schreef op maandag 13 juli 2009 @ 01:42:
[...]

Ik denk het wel. Je stelt alleen allemaal vragen over een speler die niemand nog gezien heeft :)

Met de vorige modellen kun je door op Play te drukken alles in de folder afspelen en door op "ok" te drukken alleen het geselecteerde bestand afspelen.
Weet dat de c200 nog niet uit is, maar omdat ik ook niet beschik over de oudere PCH,
Dat ik wellicht dat mensen die bekend waren met de oudere PCH's al wel iets konden
vertellen over wat mogelijk was op die dingen, want kan is dat vrij groot dat de c200 het ook kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overige formaten AVCHD navigation, IFO, ISO.....

Zal dat inhouden dat je gewoon een avchd kan downloaden en deze afspeeld incl. menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik heb een Transgear 500e en regelmatig wanneer ik een iso bestand afspeel dan worden de ondertitels niet goed weergegeven (bijv. alleen omlijning vd letters).

Volgens de specs heeft PH ondersteuning voor de volgende subs:
Subtitle Formats:SRT, MicroDVD SUB, SSA, SUB/IDX
Ik kan zo alleen nergens vinden wat voor type er in een iso file zitten.

Weet iemand dus of de PH wel goed ondertitels in iso bestanden ondersteund ?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Las trouwens eerst dat de PCH in juli zou uitkomen in de VS, maar daar is hij ook nog niet te krijgen.
Dus ik hoop dat hij eind augustes wel leverbaar is, want wil hem erg graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier een bijzonder interessante reactie van Werner van Syabas over de uitgangspunten die Syabas heeft gebruikt bij het ontwerpen van de C-200:

RE: !NEW! Next Generation NMT Popcornhour C-200 (First View + Specs)
Here are some words from my side about the C-200, the main reason was to make the C-200 as flexible as possible, because it is an NMT, so that users can decide what they wanna do, i think that is one of the biggest pros on the Mediaplayer market and for sure one of the reasons why the NMT had and still has so many success, because it is different to all the other basic players, which you can buy with Realtek, Sigma, ....... Chips built in.

Look at the Realtek Solutions they all have same functions, same look and same feel, so you can buy any of this players, because they are all the same, only different cases and different basic functions from the SDK, oh and for sure different graphics, but you will never get the freedom as you have on an NMT, isnt that what you all like and the main reason why so many users go for an NMT, and now some companies try to copy that?

Add any BD Drive? add any DVD Drive? use the HDD Tray? many wont use an Drive at all, so it wont make the price so much higher with this kind of license, if they don't use it, many will use it still only for there Files, TV Records, DVD Backups and BD backups if it is legal in there country Wink, thats the main reason for the License, or would you really think that you would be more happy, if you could buy BD function for 150 - 200 USD, which then includes special BD Drive + special license?

With an different license this things wouldn't be possible, the C-200 is not an BD player!!! the C-200 is an NMT (Networked Media Tank) which brings full BD function, if i want an BD Player then you can go also for an BD only player for around 200-300$.

For me it was important to make an NMT, with options as many as possible, because in my eyes thats NMT, i like the freedom to be flexible and to give the users the freedom to decide what they wanna do with it.
Here are some points, to make it clearer for some users, to understand the concept.

01.) Add an Wireless Card option, give the users the freedom to decide, if they need it, then they could buy one, also it will add much more performance then an USB Solution!
02.) Add an Option to add Fans, if the Users are thinking they need one, or if the place of the device is that bad, that they really need one, then they could add one or two, but there is definitely no need for it, i made long runs with 2,5" and 3,5" inside and really hardcore tests, but i made the option, so users don't need to mod with crazy solutions to add an fan!
03.) Add an 2,5" HDD to stay silent and to stay cool.
04.) Add an HDD Tray to use 3,5" Sata Drives like an Disc jockey, if they don't wanna use an Server or NAS or to use it like an Nas, or for HDD's with special content on it Wink, no need to mount the HDD in an special tray, no need to add rails on the drive, so just use the naked HDD's and slide it in!
05.) Make the Motherboard in Mini-Itx Formfactor, to give the Users the freedom, to use it in an different way Wink, if they really hate our case Tongue.
06.) Add an internal Power Supply, to make the power saving more efficient, power off under 1W, no external power supply, which wouldn't bring you power savings.
07.) Add an MCU, to have full power off, standby and also the function to power it up again with the Remote
08.) Add an Display, to make browsing possible without the TV turned on, for listening Internet radio, Music,........
09.) Make the Display dimmable and also full off, because i know many don't like any kind of bright light when watching an movie.
10.) Make the Power button led very soft, no blinking shit on the front Big Grin
11.) Add Navigation without the remote, so direct navigation on the device
12.) Make the Case in AVR Size, to fit better in the living room.
13.) Design an better Remote Layout, which makes much more sense now
14.) Make an RF Remote, so no more complains about bad IR, damn i can have walls between and still can change volume, change track, Pause, Stop, or what ever i want Big Grin, i can hide the device,.........
15.) Make an option for IR, for Universal Remote Users, bring an cheap IR eye and Remote as option, not for 50 - 100 USD, you will see, it will be really cheap, we wont make money with it!!!
16.) Make the Case simple and in Aluminum - Metal, i am not an friend about plastic for AVR cases!
17.) don't make the metal thin, which you could bend like an chewing gum, which you can find on most PC Cases Big Grin and also on Players
18.) don't make the metal thin, which could bring vibration,......
19.) get the latest and greatest Chip 8643 which is around 5 times faster then the 863x, it will bring us so many nice features in the future, also no problems anymore, to do more things at the same time! downloading, par repair, extracting, watch an really high bitrate movie at the same time!
Make file transfer, hear music, watch photos, download,........ all at the same time
20.) Add an Gigabit Network for faster file transfer

and many many more things, where i cant talk currently, because we are in licensing process for different things Wink

Why don't make the option for 2 x 3,5" hdd or 3,5" + BD or DVD Drive?
because the Device would be around 2 - 3 cm higher! we had an mockup and believe me it looks ugly, it would add costs for shipping, packaging, inside the case there would be much more air! for nothing, it will make the device more expensive, it would make the device less massive, it would look bulky,...............

Nothing in the world is perfect and there will be still complains about things, but heh we tried our best to make it as good as possible, to an attractive price.

Regards,
Werner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 23:12
Reclame praat vol met spelfouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Die werner zegt : "the C-200 is an NMT (Networked Media Tank) which brings full BD function"
Dan neem ik aan dat hij bedoeld dat de c-200 in staat is de Map structuur van een Blu-ray iso te lezen,
Inclusief menu etc... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
Volgens de vernieuwde FAQ van de nieuwe C-200 worden zowel retail Blu-ray's als BD backups en BD iso's volledig ondersteund, inclusief menu's etc.

Does the unit support Bluray?
The unit will play retail Blu-ray discs with the addition of a BD-rom.

Will the unit play BD backups/BD ISO with menus etc?
Yes it will.

Volledige FAQ: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=23797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
EdGnoj schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:45:
Volgens de vernieuwde FAQ van de nieuwe C-200 worden zowel retail Blu-ray's als BD backups en BD iso's volledig ondersteund, inclusief menu's etc.

Yes it will.

Had dit ook gelezen inderdaad, en dat zou heel mooi zijn.
Enige probleem zouden nog de ondertitels kunnen worden begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het persoonlijk niet erg dat je alleen 2,5 Hdd er inkan doen wanneer je een Blu-ray er in stopt.

De 2,5 Hdd zijn dan wel wat duurder. Maar maken minder geluid en worden minder warm.
Dit kan dus ook weer een voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 07:33:
vind het persoonlijk niet erg dat je alleen 2,5 Hdd er inkan doen wanneer je een Blu-ray er in stopt.

De 2,5 Hdd zijn dan wel wat duurder. Maar maken minder geluid en worden minder warm.
Dit kan dus ook weer een voordeel zijn.
Daarnaast kan je via de USB poorten nog prima external storage eraan hangen. Als dat je nog te beperkt is, dan kan je het beestje echt zijn naam eer aan doen en er via een NAS (Al dan niet zelfgebouwd) oneindig veel storage aan knopen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:02:
[...]

Daarnaast kan je via de USB poorten nog prima external storage eraan hangen. Als dat je nog te beperkt is, dan kan je het beestje echt zijn naam eer aan doen en er via een NAS (Al dan niet zelfgebouwd) oneindig veel storage aan knopen.
inderdaad.
En voor de mensen die dan weer zeggen dat een usb poort de bit rate niet aan kan, is er ook nog altijd de mogelijkheid om een Netwerk schijf op je netwerk te hangen. Bet een gigabit lan op de c200 moet dit geen probleem geven qua streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzziol
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-04-2023
[b][message=32281402,noline]Weet iemand dus of de PH wel goed ondertitels in iso bestanden ondersteund ?
Het heeft ondersteuning voor retail dvd's, dus dat zal ongetwijfeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdGnoj schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:45:

Yes it will.

Dus een bluray folder structuur op je hd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnyb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-11-2021
hoi ik ben dit product aan het volgen heb op dit moment helemaal niks dus ben een ROOKIE wat met trekt in dit product ten opzichte van andere nmt's is het display, ik hoor helemaal niemand hierover, maar ga er vanuit dat je daar info kan vinden als tracks of radio zender zodat je de lcd niet aan hoeft te zetten?!?!? kan iemand dit bevestigen? en komt hdx dan ook met iets soort gelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Tonnyb schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:22:
hoi ik ben dit product aan het volgen heb op dit moment helemaal niks dus ben een ROOKIE wat met trekt in dit product ten opzichte van andere nmt's is het display, ik hoor helemaal niemand hierover, maar ga er vanuit dat je daar info kan vinden als tracks of radio zender zodat je de lcd niet aan hoeft te zetten?!?!? kan iemand dit bevestigen? en komt hdx dan ook met iets soort gelijks
Moeilijk te zeggen aangezien het apparaat nog niet op de markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gadgetgarden.nl kun je deze Popcorn Hour C-200 ook winnen:
http://www.gadgetgarden.n...orn-hour-c-200-twv-e-350/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Vreemd aangezien het apparaat nog niet te koop is. Voor de zekerheid toch maar even mijn gegevens achter gelaten :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over dit apparaat.... Ik heb nu geen ervaring met PCH, alleen conceptronic. Maar wil binnenkort toch een andere aanschaffen...
Maar misschien dat jullie hier ervaring mee /kennis van hebben:

De nieuwe C200 is geen opvolger van de A110 volgens FAQ: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=23797
Is the C200 a replacement for the A110?
No the A110 and the C200 will compliment each other in the current PCH product range.

Wat is dus wijsheid? Wel of geen C200, of toch gewoon een A110?

Dan vraag 2, behoorlijk belangrijk voor mij: Ik heb een oude AV-receiver die nog geen HDMI ondersteunt, wel composite. Mijn huidige MediaPlayer en TV ondersteunen HDMI, dus kan ik de MP via HDMI aan de TV hangen.
Maar mijn beamer (en ook de tv) hangt via composite aan de AV.
Als de MP is aangesloten op de TV direct via HDMI (ookal staat ie uit) geeft de MP geen signaal via composite (ik krijg in elk geval geen beeld meer op beamer). Als ik HDMI loskoppel werkt alles als verwacht: Via composite beeld op beamer (en op de TV via de AV)

(enneh, als ik dan toch info aan het zoeken ben: een AV met HDMI ondersteuning, "downscaled" die evt ook voor composite uitgang? Scheelt me een hoop geklooi als iemand hier al ervaring mee heeft)

Ben ook benieuwd naar het antwoord op Tonnyb's vraag over display gebruik... mp3 / inet radio zonder tv aan te hoeven zetten

tnx alvast!
AppieD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jipster
  • Laatst online: 22-04 12:36
Ja vooral dat internet radio gedeelte heeft mijn interesse... geloof dat de rest wel snor zit....

thnx allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman_NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09-2022
*knip* levertijdenvraag

[ Voor 82% gewijzigd door Edmin op 19-08-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jipster schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:11:
Ja vooral dat internet radio gedeelte heeft mijn interesse... geloof dat de rest wel snor zit....

thnx allen :)
08.) Add an Display, to make browsing possible without the TV turned on, for listening Internet radio, Music,........
Het is dus een van de dingen waar bij de ontwikkeling op gelet is en waarschijnlijk de hele reden voor de display.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 01-09 15:14
Wat ik nou jammer vind is dat ik net een Logitech Harmony heb en dat de c-200 geen ir ondersteund. Heb ik dus nog meerdere afstandbedieningen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Count_B schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:21:
Wat ik nou jammer vind is dat ik net een Logitech Harmony heb en dat de c-200 geen ir ondersteund. Heb ik dus nog meerdere afstandbedieningen :S
Er is een IR oogje aan te sluiten waardoor hij wel met IR bestuurd kan worden. Syabas heeft gezegd dat deze zeer redelijk geprijsd zal zijn. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Dit is niet het c-200 kleine vraagjes topic. Ontopic verder of maak een eigen topic aan.

• Jipster
  • Laatst online: 22-04 12:36
*knip* Zie de modbreak hierboven!

[ Voor 77% gewijzigd door Edmin op 20-08-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:23
buzzbuzz68 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:45:
[...]

Er is een IR oogje aan te sluiten waardoor hij wel met IR bestuurd kan worden. Syabas heeft gezegd dat deze zeer redelijk geprijsd zal zijn. Even afwachten dus.
12 dollar om precies te zijn, inclusief een IR afstandsbediening

[ Voor 40% gewijzigd door Philos31 op 24-08-2009 20:06 ]

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
We are pleased to inform you that we will be launching C-200 for public
order on 27th August 2009 (12:00am PST).
Please visit http://www.popcornhour.com on 27th August 2009 (12:00am PST)
onwards to begin the ordering process.
Your credit card will only be charged when the product is available and
ready for shipping.
We estimate that the upcoming batch will be available around 3rd of
September 2009.
Depending on which batch your order falls into, your credit card will be
charged accordingly.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:24
Philos31 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:05:
[...]

12 dollar om precies te zijn, inclusief een IR afstandsbediening
Maar dan dus ook makkelijk met een Harmony te bedienen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
FireStarter schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:47:
[...]

Maar dan dus ook makkelijk met een Harmony te bedienen?
Ja, dan kun je de codes van de PCH a-100 A-110 gebruiken die al in de Harmony database voorkomen.

Ik heb hem er maar bij besteld, voor die paar euro weet ik zeker dat ik altijd overal mee uit de voeten kan.
Let wel... Als je het IR oogje inplugged dan werkt de RF niet meer.

Pagina: 1