Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

product review status: Edit

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Thijsg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02-2024
Toen ik een nieuwe review aan het schrijven was zag ik dat mijn eerste over de t200hd niet meer online staat. Bij de review status staat: Edit (de review komt online als alle fouten zijn verbeterd)
Naar mijn idee staan er geen fouten in de review, alleen de prijs kan verouderd zijn.
Mijn vraag is waarom mijn review offline is gehaald en wat jullie nou willen dat ik er aan doe.
Als tweede vraag ik mij af waarom er niet gemeld wordt van er is iets mis met de review doe er wat aan ofzo. Ik vind het heel krom dat ie er zonder wat te zeggen gewoon weg wordt gehaald. Het is volgens mij ook geen slechte review ofzo, want de beoordeling was 4 sterren.

Ik had het weer eens helemaal mis. Het enige wat er mis was met de review was dat ik afbeelding 1 had gelinkt in de tekst en blijkbaar kon dat niet breder dan 533 pixels.
Wel raar dat daarvoor een hele review van de site wordt gehaald maargoed ik denk dat dit topic niet zoveel zin meer heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Thijsg op 07-07-2009 18:11 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Toen ik gister keek zag ik hem ook niet staan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Review staat er (nog steeds), dus geen idee wat hier het probleem is geweest...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.