Zie ook even Verwijderd in 'nieuws: Oxxio geeft via widget inzage in energieverbruik'. Lijkt me op spam. Iemand die hier meer over weet?Door zojohan, dinsdag 7 juli 2009 17:03
Hallo allen,
Inderdaad is er veel te doen geweest over invoering van de slimme meter. Uiteindelijk is de verplichte invoering in de 1e kamer gestruikeld. Vrijwillig kun je nu wel kiezen voor invoering.
Graag wil ik jullie wijzen op het initiatief van KiesGroenLicht. Op dit moment draaien wij bij een tiental huishoudens met een eigen ontwikkelde controller die je daadwerkelijk inzicht geeft in je gas/energie verbruik, maar waarbij je ook historisch allerlei gegevens kunt terughalen. Natuurlijk ook via internet te benaderen, en op termijn ook geschikt voor aansturing van je energiehuishouding (in de woning).
Mocht er iemand interesse hebben om mee te draaien in onze pilot, stuur dan even een mail naar knip
Groeten,
Johan Visser
Marketing KiesGroenLicht.nl
Verwijderd
Misschien enkel email weghalen zodat het langs DM's moet? Daarbuiten vind ik nergens reclame, enkel duidelijkheid.
Zou overigens beter in moderatieforum staan vermoed ik.
Zou overigens beter in moderatieforum staan vermoed ik.
Het berichtje maakt reclame over een meter van KiesGroenLicht. Ik ben verder ook niet in een zodanige positie dat ik direct kan oordelen of het wel of niet mag, vandaar dat ik het gewoon even post. Als er hier iets van andere bedrijven wordt gepost, zie je altijd dat er toestemming is van iemand van T.net. Dat is hier niet zo.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 17:43:
Misschien enkel email weghalen zodat het langs DM's moet? Daarbuiten vind ik nergens reclame, enkel duidelijkheid.
Dit lijkt me eigenlijk meer iets voor de redactie, aangezien het hier geen offtopic reactie of iets dergelijks betreft, maar iets wat in mijn ogen oogt als spam en dus de regels overtreedt van T.net.Zou overigens beter in moderatieforum staan vermoed ik.
Da's duidelijk werving en dat is niet toegestaan. Geschoren, de rest van de reactie mag het op eigen merites proberen 

edit:
Mailadres ook maar ff uit ts geknipt edit:
En inderdaad, een schopje naar TMF is ook wel passend.
[ Voor 33% gewijzigd door Rataplan op 07-07-2009 18:03 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.