Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik doe op www.conrad.nl een zoek actie op "Plafond luidspreker" en ik vind er een hele rits die zomaar in aanmerking komen voor jouw doel.
Kijk je trouwens niet scheel op die impedantie. Dat mag er best naast zitten (4 Ohm speakers aansluiten op een voor 8 Ohm geschikte versterker kan prima), vooral als je niet van plan bent om de boel vol gas aan te zetten.
Auto speakers voldoen ook vaak aan specs om in een plafond gebouwd te worden.
Kijk je trouwens niet scheel op die impedantie. Dat mag er best naast zitten (4 Ohm speakers aansluiten op een voor 8 Ohm geschikte versterker kan prima), vooral als je niet van plan bent om de boel vol gas aan te zetten.
Auto speakers voldoen ook vaak aan specs om in een plafond gebouwd te worden.
[ Voor 40% gewijzigd door remco_k op 07-07-2009 17:03 ]
Alles kan stuk.
Ik heb zowel in de keuken als in de badkamer B&W CCM80 luidsprekers geïnstalleerd.
Ik denk dat deze voldoen aan uw eisen?
Zijn in elk geval zeer goede luidsprekers! Ik ben een heel tevreden persoon...
Ik denk dat deze voldoen aan uw eisen?
Zijn in elk geval zeer goede luidsprekers! Ik ben een heel tevreden persoon...
En anders autoluidsprekers? Die leveren wel wat meer vermogen dan die 10 watt. Misschien zijn zwarte speakers niet zo heel mooi, maar Sony levert ze ook in het wit. Dat is de marine-serie voor op de boot, maar die kunnen natuurlijk ook wel in een plafond.
Punctuality is the politeness of kings
Ook die 100Volt luidsprekers zijn 4 of 8 ohm hoor.. Alleen zit er een spoel voor die van die 100Volt weer 1Volt maakt. 100Volt wordt gebruikt voor langere afstanden..
Visaton heeft ze ook gewoon. Bijna elk model is zowel mét als zonder 100v trafo te krijgen.
Wise enough to play the fool
Oke, dat was mij niet duidelijk.
Ik zit nu op de Conrad site te kijken en zie inderdaad dat er speakers zijn waar je de trafo af kan halen.
Ik zit nu op de Conrad site te kijken en zie inderdaad dat er speakers zijn waar je de trafo af kan halen.
Misschien dat je hiertussen iets interessants kunt vinden?
Het zijn allemaal waterdichte speakers, bedoeld voor in de badkamer o.i.d, maar dat mag niet uitmaken lijkt me?
Het zijn allemaal waterdichte speakers, bedoeld voor in de badkamer o.i.d, maar dat mag niet uitmaken lijkt me?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Autoluidsprekers is wellicht een goed idee. Hebben we namelijk hier ook. Je vindt er ook Hifi merken in terug (Infinity, bijvoorbeeld), en de kwaliteit is nog degelijk in jouw prijsklasse.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Ik heb uit eindelijk gekozen voor 2 plafond speakers van Visaton aangeschaft bij Conrad. Bedankt voor de hulp allemaal.
Pagina: 1