Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakertjes,

Ik heb nu sinds 5 maanden een HTC Touch Pro en vind het een fijne telefoon. Alleen de touchflow 3d begint me nu enigzins te irriteren.

Deze vertraagd de telefoon gigantische en laat hem zelfs regelmatig vastlopen. (Verder basic dus weinig software.)

Er word veel gesproken over register wijzigingen en advanced tooltjes voor telefoon wijzigingen maar deze hebben bij mij niet veel geholpen.

Nu vind ik de manier van functioneren zoals samsung omnia of Iphone leuk. Bestaan er ook Roms voor de htc touch pro die dit doen?

Verder heeft een collega de htc touch pro 2. Deze telefoon heeft dezelfde specs op het scherm na alleen deze functioneert vele malen sneller?

Zijn er custom roms waarin dit verbeterd is? En anderzijds hoe kan ik nu toch de telefoon versnellen? Er zijn op internet vele plekken waar ze beweren hoe je hem sneller kan krijgen, maar niks heeft tot nu toe geholpen.

Alvast bedankt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit past prima binnen Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 7], graag daar verder. Doorzoek aub wel eerst het toopic, misschien dat je vraag daar reeds is beantwoord. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.