Toon posts:

2 beeldschermen werken niet op 8600gt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

ik heb een probleem met 2 beeldschermen die niet werken als ik ze op 1 videokaart aansluit :'(

als ik er 1 aansluit werkt het gewoon maar als ik de 2e erbij doe krijg ik een BSOD met een code met iets van : 0001x77 geloof ik zo uit mn hoofd !

en als ik een kabel aansluit op mn andere videokaart ( ik werk met SLI)
dan krijg ik ''NO INPUT SIGNAL''

Mijn systeem is een :

Intel core 2 duo E 8200 @ 3ghz
4 gb kingston ddr2800 cl 5
P5n e sli
2x geforce 8600gt 512 MB ( SLI 16 lanes)
coolermaster M520 modulair
500 gb hdd

ik heb hier op GOT nog gezocht met trefwoorden : 2 beeldschermen werken niet en nog het een en ander maar over dit probleem kon ik nog niets vinden :+

ik moet er wel even bijzeggen dat ik geen icter van beroep ben ofzo T'is voor mij gewoon een hobby
heb er dus niet zo Enorm veel verstand van dus het kan ook wel zijn dat ik iets vergeten ben in te stellen ofzo.

Alvast bedankt voor een reactie !~~

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 23:50
Om te beginnen kun je eens kijken of je de meest recente drivers te pakken hebt.
Multi-monitor in combinatie met SLI is pas recentelijk mogelijk.

En sowieso is een driver-update in geval van BSOD's wenselijk.

Verder is het wellicht handig om eens een foto van die BSOD te maken, zodat alle details wel duidelijk zijn.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:30

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Mijn eerste ingeving is de verkeerde/foute drivers. Heb je wel de laatste drivers geinstalleerd? Als je 1 kaart eruit haalt werkt het dan wel? etc.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Verwijderd

Topicstarter
het waren dus zelf de Drivers, ik heb nu de nieuwste versie : 8.15.11.8618

een klein detailtje dat ik zelf over het hoofd gezien had ik dacht eerder aan hardware :+

harstikke bedankt voor jullie info.!!

mvg arnaud

Verwijderd

Topicstarter
oeps woordje zelf in de 1e regel moest zijn : toch

ik was er niet helemaal bij met mn gedachten :+