Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Right ik zit hier nu al best lang mee. Ik ervaar dus lag tijdens het gamen op mijn xbox.
Vooral merkbaar in Dead or alive (constante lichte lag), Soulcaliber (aan het begin van elke ronde), Gears of war (als ik host ben, ben ik god)

Mijn internet snelheid daar kan het niet aan liggen volgens mij. 7mb down, 1mb up, ping 28ms, Telfort.
Mijn Firewall ben ik enigzins zeker van dat dat enigzins goed zit aangezien ik nooit problemen heb om te connecten met iemand, en ik daardoor ook vaak als host word gekozen in gears.
Klein probleem zou kunnen zijn dat ik een van de poorten niet specifiek geforward krijg.
ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO... DUPLICATE PORT NUMBER ! Poort nummer 3074.
Daar heb ik omheen gewerkt door in de n.a.t. forwards all ports naar het ip adress van de xbox door te sturen.

Misschien dat het aan de modem ligt. Een zyxel 2602 hw 61. Er zit een redelijke nieuwe firmware op van toendertijd tiscali. Er is een andere firmware uit die eerder is uitgebracht maar niet tiscali specifiek.

De modem zelf zit dicht waar de telefoonlijn binnenkomt en de xbox weer daar dichtbij.

Nog een variable is dat ik een account heb met een email adress dat gelinked was naar een adress in amerika (1gb hotmail...). Dus ik heb een amerikaanse dashboard.

Ik zit dus met een hoop variabelen en ik weet niet meer wat ik nou moet doen om die lag weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Game je niet tegen Amerikanen steeds :P ? En met al je andere games heb je geen last?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stalllone schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:11:
Game je niet tegen Amerikanen steeds :P ? En met al je andere games heb je geen last?
In dead or alive / soul calibur is er zelfs lag wanneer ik tegen nederlanders speel. Bij gears is dat moeilijker te zien.
Andere games als chessmaster daar kun je lag niet zo heel goed op zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:27
Wat ook wel eens wil helpen om je ip van de xbox in je modem aan te geven in je DMZ. Mocht je modem toch een soort firewall-achtig iets blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online