Hallo, ik probeer bestanden te zippen met php, en de volgende code roep ik aan per bestand (ik heb dit ook allemaal in één keer geprobeerd) dus uiteindelijk probeer ik de bestanden per stuk toe te voegen, maar na zo'n 8 of 9 bestanden aan de zip te hebben toegevoegd, worden de bestanden daarna niet meer toegevoegd, ik heb dit met gewone tekstbestanden geprobeerd dus geen extreem grote bestanden etc.
In php.ini kan ik niets van een limit vinden voor zip of iets derglijks, en de codes die ik allemaal geprobeerd heb zijn voorbeelden van de php website waar ik wel iets van een workaround die om de zoveel bestanden de close en weer open, kon vinden maar daarbij blijft het probleem hetzelfde
Iemand enig idee?
In php.ini kan ik niets van een limit vinden voor zip of iets derglijks, en de codes die ik allemaal geprobeerd heb zijn voorbeelden van de php website waar ik wel iets van een workaround die om de zoveel bestanden de close en weer open, kon vinden maar daarbij blijft het probleem hetzelfde
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| $_GET['bron'] = "../../bla/bestandsnaam.html"; $doel = str_replace("../../bla/","./",$_GET['bron']); $zip = new ZipArchive; if ($zip->open('./Managers.zip') === TRUE) { # Mogelijkheid 1 $zip->addFile($_GET['bron'], $doel); # Mogelijkheid 2 $contents = file_get_contents($_GET['bron']); $zip->addFromString($doel, $contents); $zip->close(); echo "succes"; } else { echo "fail"; } |
Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 15:19 ]