Ik ben niet erg te spreken over de nieuwe Firefox (bepaalde plug-ins werken niet meer bv. en je kan met cmd+w niet meer een venster sluiten) en wil daarom de versie van hiervoor downloaden. Iemand enig idee waar dat kan? Heb op het net gezocht, maar kon het niet vinden.
Als je Nightly Tester Tools installeert is de kans groot dat je veel van de niet-werkende plugins alsnog aan de gang kan krijgen. En bij mij werkt het sluiten van tabs nog steeds met ctrl + W (ik heb dus geen Apple, misschien dat het op Apple computers inderdaad niet werkt, dat zou ik niet weten).
The devil is in the details.
Op de website van Firefox zelf staat onder het kopje "Other Versions" een link naar Firefox 3.0.11. Daarnaast, als je met Google zoekt naar firefox old version mac zijn er websites als oldapps.com waar je oude versies van software kunt downloaden.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welke zoektermen je hebt gebruikt
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welke zoektermen je hebt gebruikt
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Het sluiten van een venster met cmd+w werkt hier nog wel overigens in 3.5
Over die plugins is het misschien een kwestie van een weekje wachten trouwens.
Over die plugins is het misschien een kwestie van een weekje wachten trouwens.
Thnx voor alle feed!
"download firefox 3.0 mac"
"download firefox 3"
Bij al deze resultaten word je (vooral via de Mozilla website) direct door gelinkt naar de nieuwste versie.
Oldsapps kende ik nog niet trouwens, thnx!
@ alle mensen die er verstand van hebben: denken jullie dat het inderdaad een kwestie van tijd is voor dat de plug-ins weer werken?
Ik gebruikte vooral Google Desktop en wil de Discogs toolbar installeren.
Die ik zo kan terugvinden:Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welke zoektermen je hebt gebruikt
"download firefox 3.0 mac"
"download firefox 3"
Bij al deze resultaten word je (vooral via de Mozilla website) direct door gelinkt naar de nieuwste versie.
Oldsapps kende ik nog niet trouwens, thnx!
@ alle mensen die er verstand van hebben: denken jullie dat het inderdaad een kwestie van tijd is voor dat de plug-ins weer werken?
Ik gebruikte vooral Google Desktop en wil de Discogs toolbar installeren.
Mjaaa zekers is dat een kwestie van tijd.
Omdat er bijzonder weinig functie knoppen op de Mighty Mouse zitten, navigeer ik binnen browsers altijd met mouse gestures.
Deze plugin werkt nog niet in FF3.5...maar de laatste versie van deze plugin wel.
Nadat ik deze had geïnstalleerd, werkte mijn mouse gestures weer!
http://www.mousegestures.org/ <-- must have voor FF liefhebbers met een Mighty Mouse!
Omdat er bijzonder weinig functie knoppen op de Mighty Mouse zitten, navigeer ik binnen browsers altijd met mouse gestures.
Deze plugin werkt nog niet in FF3.5...maar de laatste versie van deze plugin wel.
Nadat ik deze had geïnstalleerd, werkte mijn mouse gestures weer!
http://www.mousegestures.org/ <-- must have voor FF liefhebbers met een Mighty Mouse!
[ Voor 13% gewijzigd door Grin op 08-07-2009 13:07 ]
Mousegestures zijn niet echt aan mij besteedt. Ik gebruik wel de preference plugin 'MultiClutch' om firefox van alle handige multitouch swipes te voorzien. Zo kan ik bladeren in de historie, nieuwe tabs maken en bestaande sluiten en van tabs wisselen met een simpele swipe of rotate. Uiteraard is dat alleen maar nuttig als je een MacBook hebt met touchpad
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
MultiClutch heb je vanaf versie 3.5 niet meer nodig, daar werken de bekende swipes al mee 
Cmd-w werkt hier voortreffelijk, wellicht bij jou niet omdat een of andere extension vaag doet. Probeer eens of het in safe mode ook zo is of dat daar cmd-w wel werkt.
Cmd-w werkt hier voortreffelijk, wellicht bij jou niet omdat een of andere extension vaag doet. Probeer eens of het in safe mode ook zo is of dat daar cmd-w wel werkt.
Je kunt ook Nightly Tester Tools installeren om zo de nu niet-werkende addons te forceren en zo toch werkend te kunnen krijgen.
Pagina: 1