Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP/Vista] op zoek naar online conference software

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Misschien dat iemand mij wat titels kan opgeven:

Ik zoek een programma om middels een webcam te kunnen communiceren. Het is voor zakelijke doeleinden, maar ik probeer iets te vinden dat gratis is. Een programma als Webex voldoet, maar is verre van gratis (ongeveer 900,- per maand!).

Wat het moet kunnen:
-Meerdere clients verbinden (allemaal met webcam, video+audio)
-De host moet zijn schermdump realtime kunnen laten zien bij de clients (inclusief bewegende muis)
-Het zou mooi zijn als clients ook dingen bij elkaar (met toestemming) kunnen editten. Dus bijvoorbeeld A opent een Word bestand en geeft B toestemming om daar wat in te wijzigen. A, B en C zien dit allemaal in realtime en kunnen ondertussen elkaar zien (bewegend beeld) en horen.

Misschien iets teveel gevraagd voor een gratis programma. Goedkope alternatieven zijn ook welkom.
Uiteraard heb ik zelf al gezocht. Het barst van de chatprogramma's, maar het is lastiger iets te vinden dat net iets meer kan.

[edit]: ik heb het de hele tijd over host/client, maar misschien hoeft dat niet eens, kun je ook o.b.v. gelijkwaardigheid met elkaar converseren en documenten editten.

[ Voor 9% gewijzigd door tbenschop2 op 07-07-2009 14:47 ]