Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Driver voor Wingman Extreme Digital 3D, sirieële aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Heb na het kwijlen op de game H.A.W.X. weer eens zin om een beetje te vliegen met mijn Wingman Extreme Digital 3D.
Het is geen USB aansluiting maar op de Sirieële poort (heb ik dat goed?).
Helaas kan ik er geen drivers voor vinden en ben ik de cd kwijt.
De software van de Logitech site herkent hem niet en links van oudere versies verwijze allemaal naar de logitech site (inplaats van de download starte springt hij dan naar de logitech site). Ik denk dat hij alleen USB herkent.

Wie kan mij verder helpen??
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,
Ben

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 20:20
Logitech support is in mijn ogen prima in orde, dus een belletje wagen zou ook geen moeite mogen kosten.
Weet niet wat voor OS je gebruikt maar misschien dat Microsoft Update een driver kan vinden.

Tevens wanneer ik het volgende intyp bij Google: Google: Wingman Extreme Digital 3d Driver

Zie ik voldoende mogelijkheden, al wat geprobeerd?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je kan de poort serieel noemen, maar hij wordt volgens mij ook wel een 'gamepoort' genoemd linkje

edit: kom zojuist een pagian tegen op de support site van logitech: klik

[ Voor 55% gewijzigd door Rupie op 07-07-2009 12:58 ]

Desktop | Server | Laptop

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Sterker nog, het is een game poort, en geen seriële poort. Ze zijn dan ook niet pin-compatible.

Een game poort is 15 pins en een seriële poort is 9 of 25 pins.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, ik weet voldoende.
Ik denk dat hij gewoon kapot is dan aangezien IL-2 hem niet herkent.
Had inderdaad op google genoeg gezocht, dat doe ik altijd voordat ik iets vraag. Vrijwel alles linkte door naar de logitech site waarvan ik dus dacht dat het niet werkte.
Oke een game poort, weet ik dat ook weer!
Bedankt voor de hulp!

EDIT:

Hoe zie ik in Windows XP of Windows hem herkent?? Ik zou niet weten waar ik kan zien of er iets op de Game poort is aangesloten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 15:05 ]