2 weken was m'n modem overleden en sinds vandaag kwam er een nieuwe erin. Direct verbinding met internet doet het wel maar als ik het via een router doe dan doet het internet het niet meer. Ook het link lampje van de modem brandt niet wanneer de modem aan de router zit aangesloten. Dus waarschijnlijk is of de utp kabel stuk of de utp poort van de router waarin die contact met de modem moet maken.
Wat ik heb geprobeerd is een ander utp kabel gebruiken maar dat was het niet. Router gereset maar hij deed het nog niet. Een ander pc gebruiken maar ook toen deed die niks. Weet iemand hiervoor een oplossing? Want voordat ik een ander modem kreeg deed alles nog. En mijn provider is UPC en router is een Asus WL500g.
Wat ik heb geprobeerd is een ander utp kabel gebruiken maar dat was het niet. Router gereset maar hij deed het nog niet. Een ander pc gebruiken maar ook toen deed die niks. Weet iemand hiervoor een oplossing? Want voordat ik een ander modem kreeg deed alles nog. En mijn provider is UPC en router is een Asus WL500g.