Ik heb al een hoop zelf gezocht.
Ik zoek een simpel programma dat met een bepaalde toetscombinatie mijn keyboard volledig afsluit.
Zelfde hotkey combi om dat weer aan te zetten.
Waar ik ook op zoek,ik kom bij nokia telefoons uit,of programma's die alleen met een bepaald wachtwoord werken.
Ik kom er gewoon niet uit.
Ik heb een bepaalde vorm van dyslectie en kan gewoon de juiste keywords niet vinden.
bv, control L keyboard volledig gelockt, opnieuw control L keyboard unlockt.
Vind programma's als kids key lock maar die locken pas na een bepaalde tijd of bij een aantal toetsen en je moet bepaalde woorden intikken om het te disablen.
Waarom ?
Ik heb 2 kittens.
Die denderen continue over mijn toetsenboard heen.
Met een bepaald commando kan ik mijn keyboard locken en met de muis werken.
Vroeger zat een dergelijk knoppie er gewoon op,of je draaide een sleuteltje om op je pc.
Het hoeft dus niet een zware beveiliging te zijn,ik wil gewoon een paar katten buitensluiten terwijl ik dingen bekijk met de pc.
Vind je iets als windows logo + L locks the keyboard.
Maar dat doet het niet,je komt dan terug in het inlog scherm... ik kom er gewoon niet uit zo.
Ik zoek een simpel programma dat met een bepaalde toetscombinatie mijn keyboard volledig afsluit.
Zelfde hotkey combi om dat weer aan te zetten.
Waar ik ook op zoek,ik kom bij nokia telefoons uit,of programma's die alleen met een bepaald wachtwoord werken.
Ik kom er gewoon niet uit.
Ik heb een bepaalde vorm van dyslectie en kan gewoon de juiste keywords niet vinden.
bv, control L keyboard volledig gelockt, opnieuw control L keyboard unlockt.
Vind programma's als kids key lock maar die locken pas na een bepaalde tijd of bij een aantal toetsen en je moet bepaalde woorden intikken om het te disablen.
Waarom ?
Ik heb 2 kittens.
Die denderen continue over mijn toetsenboard heen.
Met een bepaald commando kan ik mijn keyboard locken en met de muis werken.
Vroeger zat een dergelijk knoppie er gewoon op,of je draaide een sleuteltje om op je pc.
Het hoeft dus niet een zware beveiliging te zijn,ik wil gewoon een paar katten buitensluiten terwijl ik dingen bekijk met de pc.
Vind je iets als windows logo + L locks the keyboard.
Maar dat doet het niet,je komt dan terug in het inlog scherm... ik kom er gewoon niet uit zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Nick39 op 07-07-2009 11:28 ]