Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Momenteel ben ik voor een schoolopdracht aan het uitzoeken wat de ARBO-eisen zijn die worden gesteld aan PC-reparatie. Ik heb het hele internet al door gegoogeld, maar kan niks vinden over de eisen die gesteld worden aan hardwarematige reparatie. Wie weet waar ik een overzichtje van dergelijke regels kan vinden?

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Een ARBO dienst bellen? Deden scholieren vroegâh wel vaker als ze iets niet wisten ;).

• jwkempeneers
Zat ik ook al aan te denken inderdaad, maarja, dat is ook zo wat. Ik zie het liefst een overzichtje van de gestelde regels ;)

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 13:51
Zat ik ook al aan te denken inderdaad, maarja, dat is ook zo wat. Ik zie het liefst een overzichtje van de gestelde regels ;)
Arbo dienst bellen en vragen waar je een overzichtje vind van de gestelde regels ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

jwkempeneers schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:20:
Momenteel ben ik voor een schoolopdracht aan het uitzoeken wat de ARBO-eisen zijn
jwkempeneers schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:29:
Ik zie het liefst een overzichtje van de gestelde regels ;)
Uhuh. Je kunt ook je huiswerk zelf doen ;)

Wikipedia: Arbeidsomstandighedenwet en dan o.a. http://wetten.overheid.nl/BWBR0010346 lezen en bedenken wat wel / niet relevant is voor PC-reparatiegebeuren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jwkempeneers
Thanks, daar kan ik wel wat mee!!
Pagina: 1