Momenteel ben ik voor een schoolopdracht aan het uitzoeken wat de ARBO-eisen zijn die worden gesteld aan PC-reparatie. Ik heb het hele internet al door gegoogeld, maar kan niks vinden over de eisen die gesteld worden aan hardwarematige reparatie. Wie weet waar ik een overzichtje van dergelijke regels kan vinden?
Een ARBO dienst bellen? Deden scholieren vroegâh wel vaker als ze iets niet wisten
.
Zat ik ook al aan te denken inderdaad, maarja, dat is ook zo wat. Ik zie het liefst een overzichtje van de gestelde regelsJBrennan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:26:
Een ARBO dienst bellen?
Arbo dienst bellen en vragen waar je een overzichtje vind van de gestelde regelsZat ik ook al aan te denken inderdaad, maarja, dat is ook zo wat. Ik zie het liefst een overzichtje van de gestelde regels
jwkempeneers schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:20:
Momenteel ben ik voor een schoolopdracht aan het uitzoeken wat de ARBO-eisen zijn
Uhuh. Je kunt ook je huiswerk zelf doenjwkempeneers schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:29:
Ik zie het liefst een overzichtje van de gestelde regels
Wikipedia: Arbeidsomstandighedenwet en dan o.a. http://wetten.overheid.nl/BWBR0010346 lezen en bedenken wat wel / niet relevant is voor PC-reparatiegebeuren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Thanks, daar kan ik wel wat mee!!
Pagina: 1