Weet iemand of het mogelijk is om de smsjes die ik op mijn oude nokia 6681 over te zetten op mijn nieuwe samsung jet s8000? En zo ja, hoe?
Lukt 't niet met floAt's Mobile Agent
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Baloutje, we stellen het op GoT op prijs als je zelf eerst enige moeite doet om het probleem op te lossen. Dus, wat heb je zelf al gevonden, en waarom werkte het niet?
Oh sorry, ik wist niet dat iemand die weinig van dit soort dingen af weet geen vragen mag stellen.
Maar bedankt voor de tip GGS_206
Ik kan je aanraden om even Het algemeen beleid door te lezen
Kopiëren naar simkaart en dan van je simkaart weer naar de telefoon kopiëren?
optie 1;
doorsturen vanaf je nokia > samsung (bluetooth?)
Optie 2;
berichten opslaan op sim, en deze overdragen naar andere telefoon ?
Optie 3;
3th party software (kijk eens op hangoo ?)
Optie 4;
Via samsung studio naar computer zetten, en bestand handmatig omzetten naar Nokia (erg tricky - maar slingeren her en der convertors op internet)
doorsturen vanaf je nokia > samsung (bluetooth?)
Optie 2;
berichten opslaan op sim, en deze overdragen naar andere telefoon ?
Optie 3;
3th party software (kijk eens op hangoo ?)
Optie 4;
Via samsung studio naar computer zetten, en bestand handmatig omzetten naar Nokia (erg tricky - maar slingeren her en der convertors op internet)
Het gaat er niet om dat iemand met weinig ervaring geen vragen mag posten, maar het gaat erom dat wij geen helpdesk zijn. Wij verwachten dat je eerst bepaalde dingen ze uitproberen, alvorens je vraagje hier neer te plempen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:57:
Oh sorry, ik wist niet dat iemand die weinig van dit soort dingen af weet geen vragen mag stellen.
Ook als je weinig ervaring met toestellen heb, ben je hier welkom, maar dus pas nadat je zelf wat geprobeerd heb. Als dat dus niet gelukt is, dan vertel je dat ons ook, zodat wij weten wat je allemaal zelf al geprobeerd heb, zodat wij jou niet iets gaan adviseren wat je al geprobeerd heb.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit soort commentaar graag via mail of DM.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 07-07-2009 17:34 ]
Misschien wil het hiermee. http://www.mobical.net/
Pagina: 1