Als gebruiker van V&A ben ik over het algemeen tevreden. Er is echter een ding waar ik mij al tijden dood aan erger. Waarom mag je in hemelsnaam geen beoordeling geven aan iemand als de koop niet is doorgegaan?
Gister heb ik bij iemand een survey geplaatst. Deze persoon reageerde na mailcontact totaal niet meer. Naar mijn mening is dat zeer onfatsoenlijk en ga je hier op V&A zo niet met elkaar om. Laat dan even weten dat je geen interesse meer hebt. Ik plaats bij diegene een -1 beoordeling, met de vermelding dat hij na mailcontact niks meer van zich laat horen.
Vandaag krijg ik een e-mail dat mijn beoordeling verwijderd is. Dit omdat er nooit een koop heeft plaats gevonden. Dit lijkt mij logisch als de andere persoon geen contact meer opneemt.
Ik quote enkele stukjes uit de (standaard) e-mail die ik kreeg.
In het kort: gaat Tweakers op dit punt nog iets aan hun beleid doen? Of is mijn logica niet logisch?
Gister heb ik bij iemand een survey geplaatst. Deze persoon reageerde na mailcontact totaal niet meer. Naar mijn mening is dat zeer onfatsoenlijk en ga je hier op V&A zo niet met elkaar om. Laat dan even weten dat je geen interesse meer hebt. Ik plaats bij diegene een -1 beoordeling, met de vermelding dat hij na mailcontact niks meer van zich laat horen.
Vandaag krijg ik een e-mail dat mijn beoordeling verwijderd is. Dit omdat er nooit een koop heeft plaats gevonden. Dit lijkt mij logisch als de andere persoon geen contact meer opneemt.
Ik quote enkele stukjes uit de (standaard) e-mail die ik kreeg.
Melden dat diegene niks meer van zich laat horen lijkt mij een feit.Een User Surveys plaats je niet om meningen aangaande V&A-advertenties te ventileren.
Een beoordeling waaruit blijkt dat diegene niet erg fatsoenlijk bezig is door niks meer van zich te laten horen illustreert duidelijk het handelen van de user.De surveys in de Userstats zijn in het leven geroepen om een zo objectief en volledig mogelijk beeld te geven van het handelen van de user in Vraag & Aanbod.
Melden dat diegene na mailcontact niks meer laat horen lijkt mij meer dan voldoende onderbouwd.Dat is dan ook de reden dat een survey voldoende en correct onderbouwd moet zijn.
Ik zou het als gebruiker van V&A zeer op prijs stellen als dergelijke surveys wel blijven staan. Het geeft een duidelijk beeld hoe iemand met zijn 'klanten' omgaat. Als blijkt dat diegene bij andere mensen ook opeens stopt met de communicatie of op een andere manier de (ver)koop niet door laat gaan, dan lijkt mij dat belangrijk om te weten. Op de huidige manier zal je dit nooit te weten komen, omdat er technisch gezien geen (ver)koop is geweest.Ook je medetweakers stellen goed onderbouwde surveys op prijs, omdat zulke surveys de werkwijze en afhandeling van de adverteerder goed omschrijft.
In het kort: gaat Tweakers op dit punt nog iets aan hun beleid doen? Of is mijn logica niet logisch?
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...