Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoeken ben in uitgekomen op twee LCD's die zouden passen bij mijn behoeften/budget (+-700€). Beide televisies hebben praktisch dezelfde technische eigenschappen. Welke raden jullie mij aan?

Philips 37PFL5604H ( http://www.polectro.nl/philips-37pfl5604h-full-p-24370.html )
of
Sony Bravia KDL-37V5500 ( http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/sony-37v5500/ )

Alleszins bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou absoluut geen Philips meer kopen. Belabberde afwerkingskwaliteit. De enige goede reeks die ze nog hadden (de 9 reeks) werd in België geassembleerd en zal nu ook in het oostblok gemaakt worden.
Heb 2 jaar geleden een LCD van Philips gekocht. Was na enkele weken al stuk. Een persoon die ik ken en die elektronicus is heeft hem opengemaakt om te kijken wat er aan scheelde en volgens hem waren alle solderingen slecht.
Als ik tussen de 2 moest kiezen zou ik voor de Sony gaan. Altijd degelijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:15
Dan is het maar goed dat iedereen een eigen mening heeft..
Op basis van één enkele ervaring, wat betreft een bepaald merk, direct zeggen dat je NOOIT MEER een product van het betreffende merk zal kopen is immers nogal kortzichtig. |:(
Zelf ben ik in het bezit van een Philips 42PES0001D (Essence) en ben er niets anders dan vol tevreden over.
Diverse mensen als familie en vrienden in mijn omgeving hebben allemaal een Philips (overigens ook twee mensen met de: Philips 37PFL5604H) en die zijn beide erg tevreden over het apparaat.
Op basis van deze ervaring zou ik je persoonlijk de Philips aanraden, maar omdat ik de Sony zelf nooit gezien heb is het een beetje moeilijk vergelijken.
Het is het makkelijkste om gewoon zelf even te gaan kijken bij een winkel.. zodat je weet wat je koopt..
Dan kun je natuurlijk altijd achteraf nog online bestellen (mocht dat je intensie zijn)
Maar dan heb je in ieder geval ZELF gezien welke de 'mooiste' en voor jou de beste is.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55
Ik ga volledig mee met DonJunior... Heb zelf ook een Philips en ben er super tevreden mee. Dat ze worden geassembleerd in het oostblok zegt me niks, daar worden wel meer merken geproduceerd...

Sony staat er in elk geval om bekend (bij mij althans) dat ze het niet zo nauw nemen met SW updates voor TVs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

voodooless

Sound is no voodoo!

[FAQ] Welke TV moet ik kopen? lezen en naar de winkel gaan. Verder zul je zien dat iedereen iets anders gaat roepen. Erg veel schiet je daar dus niet mee op ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?