En toch ga ik mijn eigen mening hier neerknallen. Als ik de keuze zou hebben ging ik voor de canton set. Mijn pa heeft circa 7 jaar geleden ook voor deze keuze gestaan. En heeft toen de canton 100mx gekozen.
Maar wederom ga beide setjes eens beluisteren en maak dan je keuze. En mijn advies is om zeker nog meer setjes in jouw prijsklasse te gaan beluisteren. De door jouw aangehaalde sets zijn goed voor film en tv. Maar verwacht er geen topklasse stereo geluid.
Er is zoveel te krijgen. Het zou zonde zijn als je later een ander setje beluisterd en denkt van "had ik die maar genomen"
.En de receiver wat is de rede dat deze jouw voorkeur heeft? Wederom hier is ook nog zoveel anders voor te krijgen. Lees bijv eens de grote denon, onkyo en marantz topics door.Ik krijg aan de hand van jouw topicstart het idee dat je met behulp van kieskeurig een setje hebt samengesteld, en hier aan ons komt vragen welke je moet bestellen.
En als je dan een selectie gemaakt hebt post dan hier je bevindingen. Ga nooit over 1 nacht ijs.
[
Voor 16% gewijzigd door
Doppert op 06-07-2009 23:56
]