Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik draag hoortoestellen, waardoor het kopen van een mobieltje een bijzonder lastig klusje voor mij is. Vaak zijn de antennes van de mobieltjes helemaal bovenin, waardoor mijn hoortoestel zo dermate erg stoort door het signaal, dat normaal bellen niet mogelijk is.

Nu heb ik van de week voor elkaar gekregen om in een belwinkel de G1 ter plaatse te mogen testen, door te bellen :) (wat totaal niet gebruikelijk is) Mijn vermoeden was bevestigd! De antenne van de G1 is inderdaad helemaal onderin gemonteerd, waardoor de afstand tot aan mijn hoortoestel groot genoeg is, om geheel zonder interventie te kunnen bellen!

Een beetje tweaker (net als ik) is de THC magic een stuk interessanter! Helaas had de belwinkel dat model niet in de schap staan, en googlen naar de technische tekeningen van de hardware van de HTC magic heeft tot nu toe niets opgeleverd.

Wellicht dat één van jullie mij kunnen bevestigen dat de antenne van de HTC magic ook helemaal onderin zit?

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11 10:24
De antenne zit zo ver ik kan zien inderdaad onder in het toestel bij de magic.

Google eens op "Htc magic service manual", download die en zoek vervolgens binnen dat document op "antenna" ;) Dan zie je het precies.

Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen naar de manual, maar hij is via google gemakkelijk te vinden

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
je kan ook een netwerk zoeken dat genoeg 3g dekking heeft om je telefoon vast op 3g te zetten ipv 3g/gsm

waar mijn oude telefoon altijd stoorde bij mijn wekker/autoradio en andere speakers, doet mijn E51 dit alleen als er geen 3g bereik is :)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie bijdrage!
@MDtje: Na het lezen van de manual, ben ik helemaal opgelucht, en ga aan het eind van de week de HTC Magic in huis halen! d:)b

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Anders is de Touch HD ook nog een optie, die heeft alle antenne's ook onderin zitten. Of je moet echt android willen natuurlijk.

Verwijderd

Kijk ook eens hoe het met de HTC Hero zit, dit toestel is een soort van update van de magic.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:51:
Anders is de Touch HD ook nog een optie, die heeft alle antenne's ook onderin zitten. Of je moet echt android willen natuurlijk.
Ik had al sinds het begin van het jaar mijn oog laten vallen op Android. Voornamelijk omdat het open source is! De aaiphone is closed source, en voor mij niet interessant.

Mijn gevoel is dan ook dat over een aantal jaren, android de markt zal domineren. Zeker weten doe ik het niet (heb helaas geen glazen bol liggen), maar omdat iedereen vrij is om zelf applicaties te maken, heeft android een groot potentieel, dat bij veel toekomstige gebruikers in de smaak zal vallen.

:)
Pagina: 1