Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Systeem Specs

Pagina: 1
Acties:

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11 11:13
Je heb al sinds jaar en dag de mogelijkheid om je eigen systemen toe te voegen aan je profiel, en daar de specs passend van te maken en er zelfs een pricewatch lijst van te maken. Echter, ik mis hier een toch wel belangrijke feature.. Ik heb alleen maar Apple systemen, en die kan ik dus niet toevoegen, nou het natuurlijk wel niet echt "tweakers" om kant en klare systemen te gebruiken ;), maar we hebben hier wel een hoop Apple users rond lopen :)

Misschien een idee om hier iets voor te regelen?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het zou inderdaad wel netjes zijn om Apple desktops toe te kunnen voegen, het is nu alleen mogelijk om je iBook etc. bij de laptops in te vullen. Hier worden dan ook de bijbehorende specs ingevuld in de bijbehorende vakken van processor, geheugen, harde schijf etc.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even doorgeschoven naar LD

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Ik zou het dan gelijk breder willen trekken: maak het überhaupt mogelijk om de kant en klare machines toe te voegen die we in de pricewatch hebben staan. Dus ook Acer, HP, Dell, enzovoort.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

En dan zou ook het gedeelte moederborden met gesoldeerde CPU's getweakt moeten worden om die ook automatisch neer te gaan zetten.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Weet niet of dit ook in dit topic kan, zo niet, kan dan een mod het verplaatsen? :)

Om dan nog iets toe te voegen (mocht dat mogelijk zijn):
Zoals met mij vele Tweakers zullen er mensen zijn die na het aanschaffen van zo'n systeem toch nog het geheugen een update geven of een andere HD er in plaatsen.

Op het moment dat je nu een laptop toevoegd (en wellicht later dan ook een normaal computer systeem), is het momenteel niet mogelijk om daarvan de specs te editten.

Zou het mogelijk zijn om dat dan direct ook toe te staan?
Of is dat weer direct een hele hoop werk?

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt wel degelijk het geheugen aanpassen, ik heb het bijvoorbeeld met m'n EEE PC gedaan, zie hier

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Echter wordt daar het oorspronkelijke geheugen niet aangepast (er staat nog steeds 1GB).
Pagina: 1