Sinds ik mijn laptop heb geformatteerd wordt de LAN-kaart niet meer herkent. Voor zover ik weet werd deze automatisch geinstalleerd bij de installatie van Windows XP. Als dat al niet het geval hoort te zijn, de drivers van de Acer site zelf helpen ook niet (die leveren geen setup-applicatie, maar enkel zo'n .inf-bestand die je zelf moet openen via die hardware-wizard, daar herkent hij overigens geen drivers in...).
Daarna heb ik 'm nog een keer geformatteerd met een andere Windows XP, maar ook daarbij herkende hij de kaart niet.
Voor het formatteren draaide het nog allemaal goed, dit was ook XP. Wanneer ik er een utp-kabel in knal branden beiden lampjes, de oranje en de groene.
De laptop is om precies te zijn een Acer Aspire 5633WLMi. De LAN-kaart zou een Broadcom 10/100 moeten zijn.
Daarna heb ik 'm nog een keer geformatteerd met een andere Windows XP, maar ook daarbij herkende hij de kaart niet.
Voor het formatteren draaide het nog allemaal goed, dit was ook XP. Wanneer ik er een utp-kabel in knal branden beiden lampjes, de oranje en de groene.
De laptop is om precies te zijn een Acer Aspire 5633WLMi. De LAN-kaart zou een Broadcom 10/100 moeten zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Polen op 06-07-2009 18:58 ]