Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Van Vista naar XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb 2 jaar geleden een Acer Aspire 5680 gekocht met standaard vista erop. Ik ben alleen vista een beetje zat en heb daarom xp gekocht. Nu wil ik het deze keer goed doen omdat ik de vorige keer (op een andere pc) geen drivers meer had. Ik zie op de acer site dat er verschillende drivers zijn voor de XP en Vista versie. Welke moet ik nu installeren?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Excuses als het topic al bestaat, kon het niet vinden.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
eeuhm, die van de XP versie? Je wilt namelijk XP installeren!

[ Voor 37% gewijzigd door maarud op 06-07-2009 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus het maakt niks uit dat er standaard vista op zat?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:07
Redelijk simpel

Drivers moeten model laptop (je acer) en besturigsysteem (xp) matchen. Vervolgens pak je de meest recente drivers. Vista ga je eraf halen dus die drivers heb je idd niet meer nodig.

TIP: zorg dat je een herstel/recovery schijf aanmaakt zodat je eventueel terug kan naar vista.

[ Voor 38% gewijzigd door Terror op 06-07-2009 14:59 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Ok super bedankt voor jullie snelle antwoord :)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:32
Misschien is het leuk om wat te kloten met Nlite. Dan maak je een custom XP installatie met die XP drivers van Acer. Dan hoef je achteraf niet te klooien met drivers en heb je meteen een werkend systeem. Zie Nlite topic voor meer info.

Verwijderd

Topicstarter
Hey dat is inderdaad erg handig. Bedankt voor de tip
Pagina: 1