Ik ben een site aan het maken, maar IE 8 laat soms gewoon een gedeelte van een LI menu niet zien?
Voorbeeld met het probleem zichtbaar

In Chrome, Opera en FF heb ik dit niet.
Kent iemand dit verschijnsel.. normaal gesproken zou ik zeggen ik heb dit / dat al gedaan.
Maar nu weet ik het niet zo goed.
Ik heb de standaard W3C check gedaan...maar die geeft passed.
Ik heb nu de ul een witte achtergrond kleur gegeven en nu lijkt het probleem opeens voorbij.

Op verzoek wat relevantie code.
HTML
CSS voor het menu
Verder kan ik niet zoveel vinden hierover in google...allemaal IE6 problemen met een list-style plaatje...maar die heb ik al weggehaald...en het effect blijft hetzelfde.
Het lijkt wel alsof hij het altijd bij dezefde pagina's doet...terwijl dit menu in de template zit.
Ik gebruik op de pagina;s waar het fout gaat ook een tabel...wel voor data..maar het is een tabel. Misschien vergezocht aangezien ik panisch wordt van tabellen.
Voorbeeld met het probleem zichtbaar

In Chrome, Opera en FF heb ik dit niet.
Kent iemand dit verschijnsel.. normaal gesproken zou ik zeggen ik heb dit / dat al gedaan.
Maar nu weet ik het niet zo goed.
Ik heb de standaard W3C check gedaan...maar die geeft passed.
Ik heb nu de ul een witte achtergrond kleur gegeven en nu lijkt het probleem opeens voorbij.

Op verzoek wat relevantie code.
HTML
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <!-- RIGHT COLUMN LAYOUT --> <div class="pb-col-right"> <div class="pb-inner"> <div class="pb-hier-header">Welkom Test Person</div> <ul class="pb-hier-list"> <li><a href="/html/primabase/profile">Mijn gegevens</a></li> <li><a href="/html/primabase/orderchart" class="selected">Bestel kaart</a></li> <li><a href="/html/primabase/shoppingcart">Bestel overzicht</a></li> <li><a href="/html/primabase/orderhistory">Bestel historie</a></li> <li><a href="/html/primabase/assortment">Assortiment beheer</a></li> <li><a href="/html/primabase/departments">Afdelingen beheer</a></li> <li><a href="/html/primabase/rooms">Kamer beheer</a></li> <li><a href="/html/primabase/abb">ABB systeem</a></li> <li><a href="/html/primabase/reports">Rapportages</a></li> <li><a href="/?logout">Afmelden</a></li> </ul> <br> <div class="pb-hier-header">Besteloverzicht</div> <div class="pb-shoppingcart"> <div class="pb-cart-item"><strong>Bestelregels:</strong> 17<br><strong>Totaal:</strong> € 3.289,65</div><div class="pb-shoppingcart-link"> <a href="/html/primabase/shoppingcart">Bestellen</a> </div> </div> </div> </div> <!-- END RIGHT COLUMN LAYOUT --> |
CSS voor het menu
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| .pb-hier-header { padding: 2px 2px 2px 2px; color: #D91758; font-weight: bold; margin-bottom: 4px; } .pb-hier-list { font-size: small; margin: 0px; padding: 0px 0px 0px 18px; } .pb-hier-list li { padding: 4px 0px 4px 0px; } .pb-hier-list li a { color: #000000; text-decoration: none; font-weight: bold; } .pb-hier-list li a.selected { color: #D91758; } .pb-hier-list li a:hover { color: #000000; text-decoration: underline; } .pb-hier-list ul { margin: 0px; padding: 0px 0px 0px 18px; } .pb-hier-list ul li a { color: #666666; text-decoration: none; } .pb-hier-list ul ul li a { color: #666666; text-decoration: none; } .pb-hier-list ul ul ul li a { color: blue; text-decoration: none; } |
Verder kan ik niet zoveel vinden hierover in google...allemaal IE6 problemen met een list-style plaatje...maar die heb ik al weggehaald...en het effect blijft hetzelfde.
Het lijkt wel alsof hij het altijd bij dezefde pagina's doet...terwijl dit menu in de template zit.
Ik gebruik op de pagina;s waar het fout gaat ook een tabel...wel voor data..maar het is een tabel. Misschien vergezocht aangezien ik panisch wordt van tabellen.
[ Voor 68% gewijzigd door vorlox op 06-07-2009 15:23 ]