• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 15:36
Ik zoek eigenlijk een lcd tv (40inch) met een CI+ slot. Dit is nog niet zomakkelijk. zeker niet voor een betaalbare prijs (<900).

Ik heb er nu 2 op het oog:
Sony KDL-40W5500 BRAVIA
Samsung LE40B650

die kwa specs acceptabel zijn (100hz uitsmeer techniek, 24p etc..).

maar of ze nou ook ci+ compatibel zijn( voor ziggo)... kom er niet achter. De samsung heeft iig een CI slot en is 1 van de nieuwe series (2009), maar het staat er niet expliciet bij.
google levert ook niks op..

[ Voor 17% gewijzigd door sharkzor op 06-07-2009 13:02 ]

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Sony W5500 en V5500 series hebben allemaal een CI+ slot ingebouwd, de Samsung tv's alleen bepaalde typenummers (moet je even in het Samsung topic voor kijken).

Of ze werken weet nog niemand, aangezien 'de lijst' van Ziggo nog niet uit is. Maar zeer grote kans dat de Sony's het sowieso gaan doen.

iStockphoto

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 15:36
BlizzarD schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:49:
Sony W5500 en V5500 series hebben allemaal een CI+ slot ingebouwd, de Samsung tv's alleen bepaalde typenummers (moet je even in het Samsung topic voor kijken).

Of ze werken weet nog niemand, aangezien 'de lijst' van Ziggo nog niet uit is. Maar zeer grote kans dat de Sony's het sowieso gaan doen.
tnx! geniale idee gehad om samsung te bellen (had ik natuurlijk eerder moeten doen).
Alle typen die eindigen op een P (t2p, t3p, t4p etc..) doen zoiezo CI+ en zou met ziggo moeten werken. De telefoniste had een instructie gekregen speciaal over ziggo.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 11:10
Of anders een Philips 42PFL5624H?

Er zijn er al een aantal met CI+ slot, en die zouden allemaal moeten werken met Ziggo.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)