Ik heb een Epox Ep58 MVP3 moederbord met Via MVP 3 Chipset. Hier heb ik een Diamond Stealth III S540 AGP ingezet. Hier heb ik allemaal rare kleurproblemen mee. Schermen die groen horen te zijn zijn lichtblauw, als ik windows me opstart krijg ik een rode achtergrond met een zwarte startbalk. Ik heb de problemen niet alleen in Windows dus aan drivers kan het niet liggen, ik heb het ook als ik de partition magic 5 dosfloppen of de bootflop met ghost erop gebruik.
Eerst dacht ik van de videokaart is kapot, maar toen ik de Stealth III kaart in mijn Abit BE6-II met Celeron stopte had ik prachtig beeld tot en met 1600 x 1200.
Dus toen heb ik de Viper V770 uit mijn BE6-II in mijn Epox moederbord gezet en toen had ik prima beeld. Het lijkt alsof S3 niet met Via chipsets kan werken.
Ik heb op de site van s3 gekeken, nieuwste bios geinstalleerd, nieuwste drivers gedownload.
Ik weet het niet meer!!
Kan iemand me helpen???
Savage 4 S3 :r:r:r
Eerst dacht ik van de videokaart is kapot, maar toen ik de Stealth III kaart in mijn Abit BE6-II met Celeron stopte had ik prachtig beeld tot en met 1600 x 1200.
Dus toen heb ik de Viper V770 uit mijn BE6-II in mijn Epox moederbord gezet en toen had ik prima beeld. Het lijkt alsof S3 niet met Via chipsets kan werken.
Ik heb op de site van s3 gekeken, nieuwste bios geinstalleerd, nieuwste drivers gedownload.
Ik weet het niet meer!!
Kan iemand me helpen???
Savage 4 S3 :r:r:r