• woodddy22
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heb het volgende probleem, ik heb hier een Olympus CZ-750UZ camera, maar die ondersteund maximaal 512mb XD kaartjes.
Nu heb ik afgelopen week een 2GB XD M+ kaartje gekregen en die werkt dus niet op de Olympus...

Nu dacht ik even simpel het kaartje naar 512mb te partitioneren, maar dat wilt de standaard Vista partitie software niet...
Heb ook een ander programma geprobeerd, maar ook die wilde alleen een volledige partitie aanmaken en niet gedeeltelijke van 512mb...

Iemand tips met welke software ik dat toch kan.?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:10

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je camera ondersteund maximaal 512Mb kaartjes. Ongeacht hoe je het kaartje partitioneerd, het is en het blijft een 2gb kaartje. Hij kan grotere kaartjes gewoon niet aanspreken. Je zal dus echt een kaartje moeten hebben van 512Mb.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01 16:23

Rannasha

Does not compute.

De CZ-750UZ is niet compatibel met M+ xD kaarten. Zie ook: http://www.olympusamerica...lity.asp?xdseries=cseries

M+ is de nieuwste variant van xD kaarten, maar door de wijzigingen ten opzichte van voorgaande generaties is backwards compatibility niet vanzelfsprekend.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• woodddy22
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dacht dat die gewoon backwards compatibility waren... |:(
Bedankt.