Ik probeer nu zowel wifi als een UTP netwerk tegelijk aangesloten te hebben aan een laptop. Ik heb namelijk een UTP netwerk voor het renderen van mijn ontwerpen, maar nu zou ik graag ook gewoon door werken met het internet op mijn laptop. Het is geen optie om internet op de (UTP) Router te zetten.
Zodra ik de UTP kabel in mijn laptop steek valt de verbinding weg met mijn Wifi netwerk. Als ik naar het Netwerkcentrum van Vista Ultimate ga dan staat er dan ik nog steeds verbonden ben met het wifi netwerk. Alleen heb ik geen internet meer.
Is er een manier om het internet van de wifi router toch te behouden en ook verbonden te zijn met de UTP router?
Specs:
Windows Vista Ultimate
2x Linksys routers
Zodra ik de UTP kabel in mijn laptop steek valt de verbinding weg met mijn Wifi netwerk. Als ik naar het Netwerkcentrum van Vista Ultimate ga dan staat er dan ik nog steeds verbonden ben met het wifi netwerk. Alleen heb ik geen internet meer.
Is er een manier om het internet van de wifi router toch te behouden en ook verbonden te zijn met de UTP router?
Specs:
Windows Vista Ultimate
2x Linksys routers