Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bugs] berichten op trefwoord ook op title zoekterm

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ik was op zoek wat iemand op de film sideways gezien heeft en gebruik daarvoor de volgende search
sideways and title:film
Als ik dan klik op
Alleen berichten met trefwoorden tonen

dan krijg ik ook alle posts te zien met het woord film erin. Persoonlijk boeien me die niet zo want aan de titel zie ik al dat film in de titel zit.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De highlighter (en zoeker) voor reacties in topics is vrij dom en dit is een van de gevolgen daarvan.

We gaan het vast nog wel een keer op de schop nemen, maar dit stukje zal niet heel hoog op de prioriteitenlijst komen ben ik bang :)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ok ik had inderdaad al gezien dat als ik handmatig die url aanpas dat die het prima doet.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:04
* Barleone creëert wat extra draagvlak:
Ik zoek zojuist slipstream,mui,msdnaa in de Windows 7 ervarigen topicreeks op de volgende manier:
slipstream mui msdnaa title:"Windows 7 ervaringen en discussies"
Vervolgens krijg ik (vrijwel) alle topics in die reeks vanwege de title tag. (logisch :Y)
Maar ik krijg ook alle topics met de woorden van die titels (NIET logisch :N)

Ik hoop dat jullie binnenkort toch echt de searchengine op de schop nemen, en zeker nu de topicreeksen hun bestaan gevestigd hebben moeten die toch de eer ontvangen die ze verdienen. Lekker zoeken in topicreeksen!

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kunt beter haakjes ipv aanhalingstekens om je title-filter zetten :P
slipstream mui msdnaa title:(Windows 7 ervaringen en discussies) heeft 3 hits.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Barleone
Wiethoofd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:56:
je kunt beter haakjes ipv aanhalingstekens om je title-filter zetten :P
slipstream mui msdnaa title:(Windows 7 ervaringen en discussies) heeft 3 hits.
Sorry, ik omschreef het niet duidelijk, maar ook ik heb maar 3 hits met bovenstaande zoektermen. (Maar klik in het vervolg de link eens voordat je een antwoord typt ;))

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Barleone schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:29:
(Maar klik in het vervolg de link eens voordat je een antwoord typt ;))
Had ik, en toen kreeg ik een hele rits met topics, vandaar dat ik de haakjes er omheen plaatste...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Barleone
Dan is er iets goed mis, want ik krijg bij een klik op mijn eigen linkje, maar 3 resultaten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:34:
De highlighter (en zoeker) voor reacties in topics is vrij dom en dit is een van de gevolgen daarvan.

We gaan het vast nog wel een keer op de schop nemen, maar dit stukje zal niet heel hoog op de prioriteitenlijst komen ben ik bang :)
Nee, het probleem is dat de highlight-link wordt samengesteld mbv de 'terms'-list die we terugkrijgen uit Omega. Deze bevat alle zoektermen, maar zonder verdere indicatie of het een globaal keyword was of wellicht een title-keyword.

Intentionally left blank

• Barleone
crisp schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:03:
[...]

Nee, het probleem is dat de highlight-link wordt samengesteld mbv de 'terms'-list die we terugkrijgen uit Omega. Deze bevat alle zoektermen, maar zonder verdere indicatie of het een globaal keyword was of wellicht een title-keyword.
Ah, dus de searchengine kunnen jullie gelukkig apart aanpassen? Dat die kleurtjes van GoT een circus maken vind ik niet zo erg, als de zoekresultaten maar beperkt blijven tot de echte zoektermen ben ik een tevreden mens. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb geen idee of er een mogelijkheid is dat Omega een terms-list teruggeeft met enkel de globale keywords, maar dat zal ACM vast wel weten :P

Intentionally left blank

Pagina: 1