Ok... had een beetje moeite om een leuke TItel te verzinnen maargoed. Ik zit hier dus nu met een soort probleem. Momenteel ben ik op vakantie bij mijn opa en oma in Georgie. Eindelijk na zoveel jaar hebben ze internet thuis. Maar! Het is niet zomaar internet. Er is een kabel in hun apertament binnen getrokken van buiten... vraag me niet hoe. Het is een zwarte kabel met maar 4 kabeltjes. 2 wit, oranje en blauw. De verbinding is razendsnel kan ik je vertellen. 5mbit maar hij pusht 'em makkelijk naar 1.5 mb per seconde op torrents. okay... nog wat meer uitleg: Toen ze de kabel aan de pc verbonden hebben moesten ze het mac address registreren met iets... ik weet niet wat het was, maar de URL zag er zo uit: activation.eennaam.ge. Nadat het geregistreerd was werkte het internet. Maar ik zit hier dus met mijn laptop dus had ik mijn mac address gespoofed om ook te kunnen internetten. Nu zit ik hier 4 weken en ik vind het nogal zuur om steeds die kabel eruit te trekken om 'em in mijn laptop te proppen.
Is hier een oplossing hiervoor? Ik dacht aan een switch, zou dat werken? Mijn mac address blijven spoofen maakt mij niet zo heel erg uit, ik wil gewoon een splitter. Wi-fi zou ik ook wel willen, maar dan krijg je gedoe met het mac address die je dan moet spoofen van een router ofzo.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Merc!
Is hier een oplossing hiervoor? Ik dacht aan een switch, zou dat werken? Mijn mac address blijven spoofen maakt mij niet zo heel erg uit, ik wil gewoon een splitter. Wi-fi zou ik ook wel willen, maar dan krijg je gedoe met het mac address die je dan moet spoofen van een router ofzo.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Merc!