Nu had ik hier nog ergens een AVI file liggen waarvan ik echt niet meer weet of ik deze van een betrouwbare bron heb ontvangen. Het betreft een avi videofile uit 2005 waarvan ik al heb geprobeerd deze af te spelen met Media player classic homecinema, maar er kwam te staan ''Cannot Render the File''. Dat terwijl ik toch echt een hoop codecs heb geïnstalleerd. De player kon de videofile niet afspelen, dus nog 1 keer geprobeerd met VLC, die bleek hem ook niet af te kunnen spelen. Nu maak ik me toch een beetje zorgen nu het misschien een virusfile zou kunnen zijn die misschien is verpakt in een AVI?
Ik weet dat .exe .bat en .com files et cetra een virusscript kunnen uitvoeren, maar zou dit ook kunnen bij AVI files die gewoon worden uitgevoerd door Media player classic? Zou het dan tevens een mogelijkheid om een trojan in een niet werkend JPG plaatje of mp3 file te verstoppen?
Ik weet dat .exe .bat en .com files et cetra een virusscript kunnen uitvoeren, maar zou dit ook kunnen bij AVI files die gewoon worden uitgevoerd door Media player classic? Zou het dan tevens een mogelijkheid om een trojan in een niet werkend JPG plaatje of mp3 file te verstoppen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 03:07 ]