Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tijdelijk topictitel editten?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een braincrash en ik denk, ik deel 'm :)

Je kan bij google tegenworodig je mail "unsenden" door op tijd op cancel te klikken, iets met een tien seconden time out geloof ik. Zou je voor het bewerken van de topictitel niet een 20 seconden time-out ofzo kunnen gebruiken op tweakers, zodat de TS nog ff snel dat ene vervelende foutje kan fixen?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Denk je echt dat ik zoveel tijd over heb in deze maatschappij moet alles maar snel gaan.

Betreft je idee misschien dat je dat ergens zou kunnen instellen. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat je nadenkt over een topic voor dat je hem post.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif aanklikken en je titelfix indienen is toch niet al te moeilijk?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Gewoon een topicreport doen, lijkt me dat elke mod (die titels kan editen) er geen probleem mee heeft om eventjes je gewijzigde titel even uit de TR te copy/pasten :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

We kunnen prima een timer van 10 secondes maken die pas daarna je topic pas daadwerkelijk post, maar het lijkt mij zinvoller als je zelf even wacht en het nog even naleest. Dit soort fouten gebeuren nou eenmaal, en dat veranderd echt niet nav of je daar een kleine loze timer tussen stopt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.