Zie TT, is het mogelijk om mijn WRT54G (v7) te gebruiken als switch om zo mijn pc met 1 gbit naar mijn ps3 te verbinden? Op google vind ik niet veel behalve de DHCP uit zetten alleen blijft ie dan met 100 mbit verbonden wat mijn hoop al wat heeft afgevlakt.. kan iemand het juiste antwoord geven?
Volgens de linksys site is er geen v7 maar de WRT54g is een Wireless router met ingebouwde 10/100Mbit switch. Deze zal dus nooit 1Gbit halen
Het is dus echt een wrt54g v7... maar jammer dat ie geen 1 gbit kan halen... dan maar een cross-over kabeltje halen voor m'n PS3.-ET- schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:12:
Volgens de linksys site is er geen v7 maar de WRT54g is een Wireless router met ingebouwde 10/100Mbit switch. Deze zal dus nooit 1Gbit halen
De V7 bestaat wel degelijk. Deze staat bekend om zijn VxWorks als firmware en alles wat V6 of hoger als versienummer meegekregen als versienummer kan geen andere firmware draaien. Wat betreft de V5 kun je er over twisten, hierbij is het wel mogelijk zij het met een omweg.-ET- schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:12:
Maar om antwoord te geven op de TS: dat zal inderdaad niet mogelijk zijn.
Ik had even snel op de linksys site gekeken en daar ging de product support site van versie 6.0 naar 8.0 -> 8.1 -> 8.2.
Maar ongetwijfeld zal er ook wel een V7 zijn.
wat de TS eventueel wel zou kunnen doen is een Gbit switch aan zijn Linksys hangen en al je netwerk apparatuur op de Gbit switch doen. En dan alleen een 100Mbit verbinding naar je Linksys toe. Maar dat boeit dan niet. Je zal toch nooit 100Mbit internet snelheden halen met de linksys.
Maar ongetwijfeld zal er ook wel een V7 zijn.
wat de TS eventueel wel zou kunnen doen is een Gbit switch aan zijn Linksys hangen en al je netwerk apparatuur op de Gbit switch doen. En dan alleen een 100Mbit verbinding naar je Linksys toe. Maar dat boeit dan niet. Je zal toch nooit 100Mbit internet snelheden halen met de linksys.
[ Voor 46% gewijzigd door -ET- op 05-07-2009 21:25 ]
Mja, je kan natuurlijk op je klompen aanvoelen dat als een switch maar 10/100Mbit haalt, je er nooit een 1Gbit verbinding mee kan halen..
Is wel een beetje logisch natuurlijk..
Is wel een beetje logisch natuurlijk..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()