Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Help] CHKDSK gevolg.

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• XxRenéxX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 10:44
Re-Edit:
Nou dacht kan het verhaal wel weer plakken niet dus :/
Maar goed even in het kort na een CHKDSK van een uurtje of 2-3 is me halve XP corrupt ofzo.
De taakbalk is weg, prullenbak corrupt en internet explorer sluit zich meteen af na het opstarten.
Er zijn zeker 100000 fouten verwijdert.
Thx voor de eerste reactie, ben nieuw op het forum voor dit probleem en wou het goed plaatsen :P
Moet het nu allemaal opnieuw geinstalleerd worden of kan ik nog op een of andere manier repairen ofzo.
Heb alles al geprobeer btw, fixboot, fixmbr, nog een chkdsk, sfr of scr wat het ook was, explorer.exe en nog wat virus scanners... online want malware geeft een foutmelding en norton start ook niet meer.
Thx :9

[ Voor 184% gewijzigd door XxRenéxX op 05-07-2009 20:51 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Error met partition magic kan van alles zijn, kan best dat je halve partitie corrupt is. Handiger lijkt me gewoon een reinstall en deze keer wel genoeg ruimte voor de toekomst reserveren ;)

edit: laat het bericht dan staan :/ Modjes kunnen hem altijd verplaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 05-07-2009 20:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• XxRenéxX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 10:44
Het ligt niet aan partition magic, die is compleet buiten spel gebleven.
Het gaat om de voorbereiding voor het gebruik van parition magic... ben er dus duidelijk niet aan toegekomen :P
En de partitie die corrupt is had 50 gig vrij en daar wou ik 10 vanaf halen voor vista.... vista loopt nog wel prima maar wel met ongeveer 50-100mb vrije ruimte :|

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:45
Verwijderen kun je zelf niet. Daarvoor kun je een modje schoppen door op het handje bovenin te drukken :)

Ik verplaats hierbij je topic naar WOS, hieronder staat je originele bericht, wel zo handig denk ik ;)
Hoi :)
Nou hier gaat die dan ^^
Het probleem is als volgt: ik dacht gister hé ik heb nog maar 50mb over voor me vista partitie laat ik eens partition magic gebruiken.
Zo gezegd zo gedaan, maar er was een error.
Kende die al van de vorige keer, dus run een CHKDSK /F op beide schijven, die van vista was zo gedaan maar die van XP was een hel.
Dat ding is een uur of 2-3 bezig geweest fouten te verwijderen en heb dat ding overnacht aan moeten laten omdat het te lang duurde.
Sta ik vanmorgen op denk ik zeker wel dat CHKDSK 100.000 fouten minimaal heeft verwijdert.
Ok nou start XP op... duurt mij toch even lang, zo 3 minuten en zat echt 2 minuten naar mijn achtergrond te kijken.
Uiteindelijk begint mijn PC te leven en komen de icoontjes op het scherm, maar geen taakbalk.
Ook geen enkel spoor te bekennen, fixboot, fixmbr, cntrl+esc, windows dingetje, explorer.exe (krijg alleen de verkenner), en ga maar door.
Niks werkt, hij start nu nog wel op maar doet steeds hetzelfde en geeft daarnaast als de icoontjes komen een virtual C++ error :S
En de prullenbak zou corrupt zijn, en nog een laatste punt als ik internet explorer opstart sluit die per direct af, zit nu ook op firefox die werkt gelukkig wel.
Alvast bedankt :D

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Errr....
Doe maar even helemaal opnieuw beginnen. Lijkt me een stuk verstandiger dan een complete warboel ergens over de schutting donderen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.