Ik weet niet hoe een antec 900 II er uit ziet van de binnenkant, maar ik ga er maar van uit dat hij net zoals op het plaatje is (zoals de antec 900 dus).
Standaard heb je dan twee gaten, het een optie om iets onder je moederbord, en voor je voeding nog zelf een gat te maken met een speciale boor. Mocht je geen zin hebben in knutselen, moet het ook wel lukken met de twee gaten. Alleen de bedrading van de kast zelf is meestal te kort om eerst door de gaten te helen en dan naar het mobo toe (dat probleem had ik tenminste..) je kan deze ook verlengen.
Het is belangrijk om in ieder geval de dikke kabel van je moederbord (dat 24 pins geval) door de gaten te laten lopen. Als je 4/8Pins aansluiting op je moederbord links boven zit, kan je die bedrading links van je kast, onder je video kaarten laten door lopen. Verder is het handig je hardeschijf onderin te plaatsen, en de overige bekabeling daar van bijv nog onder de cage te doen (de cage waar de HDD in zit)
Nu in de zomer is het vrij warm, op een warme dag kan je ook gewoon even de kast open doen, steek je hand er in, en ik wil wedden dat het in je kast koeler aan voelt, en er een briesje door heen gaat. Mijn bekabeling is niet zeer netjes, maar ik voel toch echt een soort van lekker briesje in mijn kast.
Antec kasten staan ook bekend om de airflow
En ohja, gebruik van die tairipjes
Over de fan, ik zou die fan als outtake gebruiken. Dat kan je natuurlijk simpel doen door hem om te draaien.
Dan zijn de voorste 2 intake, en de achterste 3 outtake.
Succes