Ik heb afgelopen weekend Fallout 3 eindelijk aangeschaft en de eerste dag dat ik het speelde was er geen vuiltje aan de lucht. Fantastische game. Was al bijna 6 uur in de game toen ik besloot om opnieuw te beginnen vanwege de vele gemiste kansen en omdat ik de eerste keer nog niet goed snapte hoe alles werkte. vanaf vandaag doet zich een probleem voor waar ik de oplossing maar niet voor kan vinden.:
Wanneer ik een save game of een new game wil opstarten begint hij met laden en gaat hij over naar het laad scherm, maar crasht dan. Windows vista geeft de standaard foutmelding. Fallout 3 werkt niet meer. Windows gaat opzoek naar een oplossing en je krijgt bericht als er een oplossing is.
Mijn systeem:
Intel e8500 (3,8ghz)
Sapphire 4870 512mb (standard)
Drie western digital 500gb harde schijven in raid 0
Asus P5E deluxe
Be quiet 650 watt voeding
Dingen die ik al heb geprobeerd:
-Drivers updaten
-Game opnieuw installeren
-Alle settings op low zetten
-Als administrator uitvoeren
-Patches gedownload
-Illegale versie gedownload.Werkt ook niet.
-Alle savegames verwijderen en weer proberen.
-Alle andere programma's tijden opstarten sluiten
-Gezocht op internet. Meerdere mensen met mijn probleem maar geen concrete oplossing.
Is er misschien iemand met een soortgelijk probleem of iemand die mij in de goede richting kan sturen?
Wanneer ik een save game of een new game wil opstarten begint hij met laden en gaat hij over naar het laad scherm, maar crasht dan. Windows vista geeft de standaard foutmelding. Fallout 3 werkt niet meer. Windows gaat opzoek naar een oplossing en je krijgt bericht als er een oplossing is.
Mijn systeem:
Intel e8500 (3,8ghz)
Sapphire 4870 512mb (standard)
Drie western digital 500gb harde schijven in raid 0
Asus P5E deluxe
Be quiet 650 watt voeding
Dingen die ik al heb geprobeerd:
-Drivers updaten
-Game opnieuw installeren
-Alle settings op low zetten
-Als administrator uitvoeren
-Patches gedownload
-Illegale versie gedownload.Werkt ook niet.
-Alle savegames verwijderen en weer proberen.
-Alle andere programma's tijden opstarten sluiten
-Gezocht op internet. Meerdere mensen met mijn probleem maar geen concrete oplossing.
Is er misschien iemand met een soortgelijk probleem of iemand die mij in de goede richting kan sturen?