Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem Fallout 3 bij laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen weekend Fallout 3 eindelijk aangeschaft en de eerste dag dat ik het speelde was er geen vuiltje aan de lucht. Fantastische game. Was al bijna 6 uur in de game toen ik besloot om opnieuw te beginnen vanwege de vele gemiste kansen en omdat ik de eerste keer nog niet goed snapte hoe alles werkte. vanaf vandaag doet zich een probleem voor waar ik de oplossing maar niet voor kan vinden.:

Wanneer ik een save game of een new game wil opstarten begint hij met laden en gaat hij over naar het laad scherm, maar crasht dan. Windows vista geeft de standaard foutmelding. Fallout 3 werkt niet meer. Windows gaat opzoek naar een oplossing en je krijgt bericht als er een oplossing is.

Mijn systeem:
Intel e8500 (3,8ghz)
Sapphire 4870 512mb (standard)
Drie western digital 500gb harde schijven in raid 0
Asus P5E deluxe
Be quiet 650 watt voeding

Dingen die ik al heb geprobeerd:

-Drivers updaten
-Game opnieuw installeren
-Alle settings op low zetten
-Als administrator uitvoeren
-Patches gedownload
-Illegale versie gedownload.Werkt ook niet.
-Alle savegames verwijderen en weer proberen.
-Alle andere programma's tijden opstarten sluiten
-Gezocht op internet. Meerdere mensen met mijn probleem maar geen concrete oplossing.

Is er misschien iemand met een soortgelijk probleem of iemand die mij in de goede richting kan sturen?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je hebt de laatste patch geïnstalleerd? Oh, overheengelezen in je lijstje.
(En ik ga ervanuit dat je geen mods hebt geïnstalleerd? Zoja, die ook even uitzetten).

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 05-07-2009 17:59 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
mods heb ik niet geïnstalleerd

Verwijderd

Heb je Games for Windows live geinstalleerd?
Zo ja, verwijder die eens en verplaats je savegames een directory lager.
Zo nee, installeer deze en plaats je save game in de savegame map gfw.

Probeer anders de compatibiliteit aan te passen naar een windows xp sp2.
Heb je een service pack geinstalleerd voor vista?

Probeer in ieder geval je omgeving zoveel mogelijk op je originele installatie omgeving te laten lijken.
Welke grafische drivers had je toen, en welke gebruik je nu.

Ik weet dat jouw probleem nogal lastig op te lossen is maar je kan meer info geven over je systeem.
Want hij draaide eerst wel en nu kan je niet eens een new game starten, dus er moet iets tussen door gebeurt zijn.

Ga anders eerst even je schijven defragmenteren, totale virusscan van systeem en dergelijke. misschien kom je dingen tegen die je niet tegen hoort te komen.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Ik geef dit topic wel ff een tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 38% gewijzigd door Fuelke op 07-07-2009 13:11 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Decalies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 17:07
Wat Vex Vice zegt: je zult moeten proberen te achterhalen wat er veranderd is in de tussentijd.
Mocht het je helpen, ik heb een Asus Xonar DX geluidskaart, en in het driver 'Audio Center' moet ik de DS3D GX 2.0 uitzetten, anders heb ik hetzelfde probleem met Fallout 3. Ik draai overigens Vista 64 bit op een E8400.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Een ander veel voorkomend probleem bij Fallout 3 is dat het niet werkt in combinatie met het FFDshow codec. Als je deze onlangs geïnstalleerd hebt moet je kijken of Fallout3.exe in de lijst met toepassingen staat die er geen gebruik van mogen maken.

Ik heb zelf overigens ook veel problemen met Fallout 3. Bij mij crasht het steeds vaker als ik verder in het spel kom en dan vooral bij het openen van een inventaris, het starten van een gevecht of het laden van een nieuwe cel. Als je alle mogelijke problemen op internet leest lijkt het me haast wel een spel wat alleen in laboratoriumomstandigheden kan draaien.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Pagina: 1