Morgen komt dan eindelijk mijn iPhone binnen maar ik ben mijn simkaart kwijt. Nu heb ik me laten vertellen dat er bij contractverlenging geen nieuwe simkaart bij de telefoon zit. Kan ik nu gewoon een nieuwe simkaart kopen en die in mijn iPhone doen? Ik heb nog ongeveer één week een Relax 150 abo. En wat moet ik allemaal uitzetten in de instellingen om hoge kosten door internetgebruik e.d. te voorkomen?
Je kunt toch gewoon een nieuwe simkaart aanvragen bij T-Mobile? Wat is je probleem nu eigenlijk?
Rail Away!
Ja, maar om hoge datakosten te voorkomen, wat moet ik dan allemaal uitzetten in de instellingen om te voorkomen dat mijn iPhone online gaat?
Zie http://brent.kearneys.ca/...cellular-internet-access/Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:08:
Ja, maar om hoge datakosten te voorkomen, wat moet ik dan allemaal uitzetten in de instellingen om te voorkomen dat mijn iPhone online gaat?
Ongedaan maken kan weer door het profiel weg te knikkeren.
Ahh, thanks! Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik moet dus gewoon apn-disabler.mobileconfig naar mezelf mailen en dan ophalen in de mail app op mijn 3GS?
EDIT: Las net even de comments op het artikel en zag dat het niet goed werkte met een 3GS (die ik besteld heb) omdat het dan naast het dataverkeer te blokkeren ook al het bel- en smsverkeer blokkeert. Klopt dat? Dat zou namelijk wel te doen zijn omdat het maar om ongeveer een week gaat dat ik ngo met het oude contract zit.
Lars
Ik moet dus gewoon apn-disabler.mobileconfig naar mezelf mailen en dan ophalen in de mail app op mijn 3GS?
EDIT: Las net even de comments op het artikel en zag dat het niet goed werkte met een 3GS (die ik besteld heb) omdat het dan naast het dataverkeer te blokkeren ook al het bel- en smsverkeer blokkeert. Klopt dat? Dat zou namelijk wel te doen zijn omdat het maar om ongeveer een week gaat dat ik ngo met het oude contract zit.
Lars
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 21:42 ]
Als je dit bedoelt:Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:25:
Dat gaat dus over de BossPrefs applicatie en dit gaat dus niet over dit profiel. Je zou als het goed is gewoon moeten kunnen bellen.yudi: The BossPrefs option disables EDGE, but also disables cellular access in general, for me.
Edit: Nevermind, ik zie al verderop dat het inderdaad ook het bellen zou kunnen blokkeren. Gewoon proberen zou ik zeggen, je kan het altijd verwijderen.
[ Voor 9% gewijzigd door sroebert op 05-07-2009 22:41 ]
Pagina: 1