Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Karmastore-opmerking bij sysspecs maar niet in store zelf

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet kwam ik de volgende tekst tegen toen ik een extra systeem ging toevoegen:
Aangezien je voldoende karma-punten hebt verzamelt mag je nu een onbeperkt aantal systemen toevoegen aan je Tweaker gallery homepage :).
Deze staat niet in de karmastore onder een bepaald kopje, ik weet dat ik de feature heb vanwege m'n (destijds) full-abo maar het lijkt me dat een karma-feature die je kunt verdienen ook in de karma-store moet staan.

Enige opheldering of is staat het gewoon nog fout?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als ik Femme in "Full-abonnement op de schop" (ABO-foum) erbij pak is het helemaal geen karma-feature, maar is het gewoon beschikbaar voor iedereen. Dus dan klopt die tekst gewoon niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Noordvogel
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

In plan: Tweakers.net introduceert karmastore staat iets van soortgelijke strekking (vierde alinea):
De prijsnotificatie, het instelbare landfilter voor de Pricewatch, het onbeperkt aantal systemen en de fotolimiet in de systeemspecs zullen in de nieuwe opzet aan iedereen worden vrijgegeven.
Is het misschien zo dat je minimaal 1 karmapunt nodig hebt o.i.d. voor deze features?

[ Voor 9% gewijzigd door Noordvogel op 05-07-2009 14:27 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ook is er geen duidelijkheid over het aantal advertenties dat je kunt plaatsen in de V&A, als niet-abonnee was dit 10 en als full abonnee werd dat 25.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dit is nog een leftover die ik destijds ben vergeten blijkbaar, het idee was eerst dat als je "genoeg" karma had dat je dan een "onbeperkt" aantal systemen mocht hebben (het is dan ook een onzichtbare karmastore feature)

Wiethoofd: Het aantal advertenties in V&A had ik gelijkgetrokken, en is voor iedereen 25 als ik me niet vergis.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Erkens schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:52:
Dit is nog een leftover die ik destijds ben vergeten blijkbaar, het idee was eerst dat als je "genoeg" karma had dat je dan een "onbeperkt" aantal systemen mocht hebben (het is dan ook een onzichtbare karmastore feature)
Wat is dan die 'genoege hoeveelheid' karma om die feature te unlocken? De symbolische 1 karmapunt?

Wiethoofd: Het aantal advertenties in V&A had ik gelijkgetrokken, en is voor iedereen 25 als ik me niet vergis.
Dan moet de tekst hier nog wel even aangepast worden:
8. Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan in het volgende overzicht. Niet betalende abonnementhouders (My.Tweakers.net free) mogen maximaal 10 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Betalende abonnementshouders (My.Tweakers.net Full) mogen maximaal 25 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

joh

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:01:
Wat is dan die 'genoege hoeveelheid' karma om die feature te unlocken? De symbolische 1 karmapunt?
Die is er niet (meer). althans, voor wat betreft mijn kennis van de code/db die ik voor het laatst gezien heb op 29 mei :+
Pagina: 1