Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Elmer-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-07 22:25
Enkele maanden geleden heeft Asus de Xonar Essence ST geluidskaart aangekondigd. Deze geluidskaart is het PCI broertje van de Essence STX en beschikt tevens over een aantal extra's tov. de STX. Nu mijn Xonar D2 defect ik wacht ik al een tijdje op een nieuwe geluidskaart en heb mijn keus laten vallen op de ST. Er is echter één probleem: de ST is nergens maar dan ook echt nergens te vinden. Omdat volgens dit bericht de geluidskaart vanaf medio juni leverbaar zou zijn heb ik contact opgenomen met Asus. Ik heb Asus gevraagd wanneer deze geluidskaart leverbaar is. Hierop kreeg ik als antwoord dat de kaart gewoon te verkrijgen is en dat ik contact op moest nemen met mijn reseller.
Op internet is niet meer te vinden dan een Sneak Preview en alhoewel de ST wel in de pricewatch staat is er geen enkele prijs te vinden.
Naar aanleiding van het behoorlijk verwarrende bericht van Asus heb ik contact opgenomen met een aantal van de grootse distributeurs en hen gevraagd of ze iets weten van de Essense ST. Helaas wisten zij ook nog niets van de Essence ST dus ik ben bang dat de ST nog echt niet leverbaar is.
Uiteraard heb ik weer contact opgenomen met Asus en ze zijn het nu aan het uitzoeken...

Mocht er echter nog iemand iets nieuw horen van de Essence ST, of als er ergens een echte (full) review verschijnt, laat het weten! Ik ben erg benieuwd!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1242634709.jpeg

[ Voor 4% gewijzigd door -Elmer- op 05-07-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Elmer-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-07 22:25
Nou wat cool zeg, toen ik een paar dagen geleden keek was ie er nog niet. Dank je wel voor de tip!

Alleen een beetje jammer dat er staat: nieuw product, levertermijn onbekend....

[ Voor 69% gewijzigd door -Elmer- op 05-07-2009 13:50 ]