Hallo
Misschien beetje vreemde titel (weet het niet anders te verwoorden).
Maar over een tijd ga ik verhuizen, de indeling van de woning weet ik al
Ik ben geen audiofiel (noem je dat zo?
) dus ik ben niet iemand die heel veel waarde hecht aan de kwaliteit van het geluid, maar het moet wel goed genoeg zijn) tja blijft persoonlijk natuurlijk.
Echter nu heb ik een 5.1 surround systeem, maar ik wil wat anders:
ik wil namelijk geen achterboxen meer, gewoon alleen voor + eventueel de subwoofer (klinkt toch wat beter bij films).
Ik hoef ook niet perse surround, maar zo'n 3-2-1 systeem bijvoorbeeld laatste versie van Bose vind ik wel wat.
Echter hebben dergelijke systemen nauwelijk aansluitingen voor andere apparatuur. Want op dit Bose systeem zit werkelijk niks qua aansluitingen.
Nu ben ik dus opzoek naar een systeem waar ik al mijn apparatuur op kan aansluiten, geen achterboxen, en niet al te duur (ongeveer 1000 euro...)
Wat wil ik aansluiten:
- xbox
- hd tv
- geluid van digitale tv ontvanger (nu tele2, zal straks wat anders zijn)
Ik weet dat dit een vrij globale vraag is. Misschien eens kijken voor een losse versterker? maar ik heb hier niet heel veel verstand van waar ik het beste naar kan kijken.
Dus ik hoop dat mensen me toch een beetje kunnen helpen
Misschien beetje vreemde titel (weet het niet anders te verwoorden).
Maar over een tijd ga ik verhuizen, de indeling van de woning weet ik al
Ik ben geen audiofiel (noem je dat zo?
Echter nu heb ik een 5.1 surround systeem, maar ik wil wat anders:
ik wil namelijk geen achterboxen meer, gewoon alleen voor + eventueel de subwoofer (klinkt toch wat beter bij films).
Ik hoef ook niet perse surround, maar zo'n 3-2-1 systeem bijvoorbeeld laatste versie van Bose vind ik wel wat.
Echter hebben dergelijke systemen nauwelijk aansluitingen voor andere apparatuur. Want op dit Bose systeem zit werkelijk niks qua aansluitingen.
Nu ben ik dus opzoek naar een systeem waar ik al mijn apparatuur op kan aansluiten, geen achterboxen, en niet al te duur (ongeveer 1000 euro...)
Wat wil ik aansluiten:
- xbox
- hd tv
- geluid van digitale tv ontvanger (nu tele2, zal straks wat anders zijn)
Ik weet dat dit een vrij globale vraag is. Misschien eens kijken voor een losse versterker? maar ik heb hier niet heel veel verstand van waar ik het beste naar kan kijken.
Dus ik hoop dat mensen me toch een beetje kunnen helpen