Ik las net al een ander topic van Sapphire over zijn pc met random reboots en hoe het bij hem kwam door windows vista. Ik heb een heel erg overeenkomend probleem met de random reboots. Ik heb laatste tijd met mijn pc namelijk precies hetzelfde. Ik draai geen vista erop maar xp mediacenter, maar ik herken het helemaal wat je zegt, soms ben ik uren achter elkaar aan t gamen en gebeurt er niks, en soms na 10 minuten al een random reboot. Wat ook wel eens gebeurt is dat de pc helemaal freezed, de pc loopt dan helemaal vast kan niks meer doen en als ik muziek aan heb staan dan blijft dat keihard haperen. Ik heb core-temp gedownload om te kijke of die temperaturen te hoog worden, maar die hangen meestal rond de 58C. Het lijkt me ook onlogisch de temperatuur, aangezien het ook soms gebeurt na 2minuten.
Als ik het me goed herinner kan het nu niet meer checken, draai ik in mijn pc
Core2duo 6600Conroe
Asus SLI moederbord..P5N E en nog wat nummers
2x7900XT videokaarten
2x1g DDR2-800 GEIL
Maar goed, dit heb ik al best een tijdje gehad en wist niet zo goed hoe ik het moest oplossen, maar mn pc bleef het ook heel vaak lang wel doen, dus ik hoopte dat het vanzelf wel weer weg zou gaan, niet dus. Het is nu zo erg geworden dat als ik de pc opstart en alle fans beginnen met draaien en de boot piep begint, dat die piep gewoon blijft hangen en er niks meer gebeurt, piep blijft gewoon doorgaan en fans draaien en thats it. Ik weet echt niet meer wat te doen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen =(
Als ik het me goed herinner kan het nu niet meer checken, draai ik in mijn pc
Core2duo 6600Conroe
Asus SLI moederbord..P5N E en nog wat nummers
2x7900XT videokaarten
2x1g DDR2-800 GEIL
Maar goed, dit heb ik al best een tijdje gehad en wist niet zo goed hoe ik het moest oplossen, maar mn pc bleef het ook heel vaak lang wel doen, dus ik hoopte dat het vanzelf wel weer weg zou gaan, niet dus. Het is nu zo erg geworden dat als ik de pc opstart en alle fans beginnen met draaien en de boot piep begint, dat die piep gewoon blijft hangen en er niks meer gebeurt, piep blijft gewoon doorgaan en fans draaien en thats it. Ik weet echt niet meer wat te doen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen =(