Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kan een bepaalde topic niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 09:58
Hoi,

ik heb enkele maanden een topic van een jongedame gelezen die heel goed heeft beschreven hoe je 'goeie' herstelpunt in Windows kon maken.
Deze topic kan ik helaas niet meer vinden en die heb ik wel op Tweakers gelezen.

Misschien is dit niet het juiste manier om iets te zoeken op tweakers.net, maar weet iemand van deze topic af?

Groet.

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
enige goede herstelpuntmethode lijkt me een image backup maken mbv bv Norton Ghost of Exec

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou deze search door kunnen nemen: zoeken op GoT: herstelpunt OR systeem herstel en kijken welke topics je tegenkomt ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

En tip voor als je het topic hebt gevonden: bookmark het ;) Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/bookmark.gif

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11 11:13
Wiethoofd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:44:
Je zou deze search door kunnen nemen: zoeken op GoT: herstelpunt OR systeem herstel en kijken welke topics je tegenkomt ;)
Ja, helaas alleen slaan de resultaten vaak helemaal nergens op.. Ik heb de logica waarmee de resultaten weergegeven worden nog niet kunnen vinden..

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Neo_TGP schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:48:
Ja, helaas alleen slaan de resultaten vaak helemaal nergens op.. Ik heb de logica waarmee de resultaten weergegeven worden nog niet kunnen vinden..
De sorteer methode staat er bij:
• Topics gestart tussen 2006 en vandaag
• Gesorteerd op relevantie
Je kunt eventueel als subfora om te zoeken Opslagmedia & I/O Controllers, Client Software Algemeen en de nodige windows subfora aanvinken om geen loze resultaten uit andere delen te krijgen.

Eventueel de trefwoorden aanpassen door het besturingssysteem toe te voegen, of achter 'Poster' de username neer te zetten van de 'desbetreffende jongedame'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

en wat dit in Windows Clients doet snap ik al helemaal niet :)

Dit forumdeel is niet bedoeld voor handleidingen forumgebruik.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.