Toon posts:

hdmi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony audioset met blu-ray speler aangesloten met hdmi. Nu kan ik alleen via de versterker disks afspelen maar krijg geen geluid via de tv. Kan iemand mij vertellen ook ik dit kan aanpassen zodat ik ook muziek
via de tv kan luisteren. Mijn tv heeft 1 hdmi aansluiting.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12

DarkSide

theres no place like ::1

:? gaat een beetje lastig als je niet eens vermeld wat je voor audio set gebruikt :?.
Maar Je kan natuurlijk gewoon even kijken in de handleiding. Of op google. Al geven de meeste versterkers alleen het beeld door, omdat het geluid door de processor zelf gedaan word.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik heb de HTP BD35SF

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Maar wat heb je zelf al gedaan? als het goed is heb je ook een handleiding waar het e.e.a in staat. Anders even googlen. Hier op GoT verwachten we wel dat iemand al wat vooronderzoek doet. I.p.v. zomaar een vraag dumpen.
Google is echt niet zo moeilijk.

Dan zie je bv op de Sony site het volgende staan.

HDMI™-herhaling
Thuisbioscopen en systemen met een HDMI™-schakelaar detecteren het beeldsignaal en schakelen alleen dit signaal door als ze zijn aangesloten op de bron met een HDMI™-kabel. Voor het geluidssignaal hebt u dus een extra digitale invoerkabel nodig (coax of optisch). Maar receivers voor thuisbioscopen en systemen met HDMI™-herhaling kunnen beeld- èn geluidssignalen verwerken als ze zijn aangesloten met een HDMI™-kabel. In dit geval hebt u dus geen extra kabel nodig. Of u nu een schakelaar of herhaling hebt, u hebt slechts één HDMI™-kabel nodig om alle signalen over te brengen van uw receiver of systeem naar uw TV.

Dus welkom op GoT, de volgende keer iets meer vooronderzoek en suc6 met vinden van de juiste instelling

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.