Garantie van MSI videokaarten?

Pagina: 1
Acties:

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 09:52
Hallo,

Ik zet vanavond mijn pc aan met een 8800 Ultra kaart van MSI, de fan van de videokaart blaast ongelooflijk hard wat dat ding nog nooit gedaan heeft en ik krijg geen beeld meer. Als ik een ander videokaartje in mn pc prik dan krijg ik wel gewoon beeld. Weet iemand misschien wat het probleem is? En ook of MSI hier garantie voor heeft?

Alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je nog garantie? Dat is makkelijk zelf uit te zoeken, maandag contact opnemen met de winkel. Mogelijk speelt de warmte een rol, probeer kaart ook eens uit in een andere PC.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 16:25

Haan

dotnetter

Belangrijkste is hoe oud de kaart is. In principe heb je voor garantie niets te maken met MSI, maar met de winkel waar je de kaart gekocht hebt. Maar in de praktijk kan het zo zijn dat je toch beter via de fabrikant werkt, zeker als deze bijv. 3 jaar garantie biedt. Winkels (zeker web shops) kunnen dan nogal eens moeilijk meewerken. Als je kaart <1 jaar oud is (wat ik niet verwacht met die kaart) kan je sowieso aankloppen om garantie bij de winkel waar de kaart vandaan komt. Als hij ouder is zou ik eerst even contact met ze opnemen zoals gambieter al zegt.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:22
Weer een 8800 die het loodje legt :/ . Zijn er wel heel veel de laatste tijd (naar mijn idee dan).

On-topic:
Zoals hierboven wordt gezegd, gewoon contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt, en als ie kapot is binnen de garantie, dan moet je gewoon een nieuwe krijgen.

Of in sommige gevallen krijg je bij de (web)winkel waar je hem gekocht hebt een bepaalde hoeveelheid korting op een volgende aankoop, maar ik weet niet of je dat wil.

@hieronder:
Met nieuwe doelde ik ook op een refurbished exemplaar ;).

[ Voor 30% gewijzigd door AlexV op 05-07-2009 12:31 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 21:19
AlexV schreef op zondag 05 juli 2009 @ 11:52:
Weer een 8800 die het loodje legt :/ . Zijn er wel heel veel de laatste tijd (naar mijn idee dan).

On-topic:
Zoals hierboven wordt gezegd, gewoon contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt, en als ie kapot is binnen de garantie, dan moet je gewoon een nieuwe krijgen.
nieuwe krijgen zou niet al te makkelijk zijn, wat niet zijn probleem is natuurlijk

waarschijnlijk gaat die dan alsnog richting MSI en dan gaan die hem fixen / nieuwe en die bepalen dan wat het gaat worden refurbished of een nieuwe maar gok eerder een refurb aangezien de 8800 all een heletijd EoL is