Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met aanmaken van een tweakblog...

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:07

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
Ik weet niet wat een gebuikersnaam is...

Afbeeldingslocatie: http://0z3g3q.blu.livefilestore.com/y1pPJaiDp9KWhqssrZ8px7KsABUjdfAsgaOx7mtKuSuIf1LPNjhp8l5Nuvi5gQxHs3JcArTFqVrck0C_b44yD2DfIQtBZrooogh/Tweakblog%20stuk.PNG

Voor de rest is de grammatica van die zin... interessant ("mag alleen bestaan aan...").

Op dezelfde pagina:

Afbeeldingslocatie: http://0z3g3q.blu.livefilestore.com/y1pwu3RCbwxEAPb-3S_dA3jVMNFOw_pIxdt5L1K6XwmsjuHcxxRoExB0nXdrAnb_Of5o697lecqH9nhkjS9NMUbHlv3UQUbAp75/Tweakblog%20stuk%202.PNG

"Dit houdt in dat mensen zonder T.net account ook kunnen reageren. Indien je wilt reageren zonder of buiten je T.net account, moet je nog steeds een naam en emailadres opgeven. Deze wordt alleen vervolgens niet gecontroleerd op echtheid."

Klinkt niet echt soepel.

[ Voor 50% gewijzigd door The Zep Man op 04-07-2009 22:55 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien handig om deze even op de Devtrack in te schieten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:53:
Misschien handig om deze even op de Devtrack in te schieten.
Ik maak gebruik van de middelen die mij beschikbaar, logisch en bekend zijn. Omschrijving van het "Lieve Adjes"-forum:
Opmerkingen, kritiek of suggesties? Hier moet je zijn, tenzij het in één van de fora hieronder hoort.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Fouten in statische teksten zijn gewoon bugs, dus dan zou Lieve Devvers logischer zijn:
Idee voor een nieuwe feature of een bug gevonden? Voor zowel frontpage als forum is dit het juiste forum.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De Devtrack is de bugtracker voor de devvers zodat alles makkelijk bij elkaar staat, ook wordt er bij de nodige .plans gewezen op de Devtrack om de nodige bugs etc. te melden.

En aangezien er hier (de half bakken zinsconstructies) weinig discussie over bestaat is het makkelijker om deze meteen op de Devtrack te plaatsen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
Ik weet niet of dit een "bug" is of dat dit een "fout" is. Ik laat alleen opmerken wat mij opvalt. Doe ermee wat jullie willen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Omdat het dev-achtige zaken zijn past dit beter in Lieve Devvers :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

En fixed. bedankt voor het melden.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.