Vraag m.b.t. C#, Access, Asp.net en webservices

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik zit met een probleem. Ik moet een opdracht voor school maken, maar ik loop constant vast. Heb wel mooie schermpjes gebouwd, een database gemaakt en een webservice in de lucht gekregen. De functionaliteit ontbreekt echter nog.

Omdat ik het even helemaal kwijt ben denk ik dat ik beter opnieuw kon beginnen. Dit wil niet echt lukken...en door de stress (maandag klaar) gaat het ook niet veel beter.

De opdracht:

Bouw een applicatie waarin alle facetten die gepresenteerd zijn tijdens de NET 4 colleges zijn verwerkt. De onderdelen moeten een duidelijke samenhang met elkaar vertonen. Onderdelen die aantoonbaar moeten terugkomen: Windowsapplicatie,Webpagina, Database koppeling met minstens 3 tabellen (gekoppeld) en functionaliteit die via webservices kan worden aangeroepen

Hebben jullie ideeen/voorbeelden om mij te helpen?? Volgens mij kan het niet zo spannend zijn, maar het wil niet echt. 'k Heb trouwens VS2008 draaien...en het is een Access 2003-database.

Alvast bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zo werkt het hier niet. Dit is een schoolopdracht en die zou je zelf moeten kunnen maken. Eventueel hier hulp vragen om een specifiek probleem is geen probleem maar wel pas nadat je zelf al het 1 en ander hebt geprobeerd (geef dan ook aan wat dat is geweest, wat daar niet mee lukte etc). Juist omdat het een schoolopdracht is zou je al veel meer moeten kunnen dan alleen melden "de functionaliteit ontbreekt, hebben jullie ideeen om me te helpen". Je bent daarnaast veel te algemeen. Met wat je nu verteld heeft echt niemand een idee wat je nu hebt gedaan, wat nu wel lukt en wat je nu precies aan het doen bent.

Lees aub Het algemeen beleid #topicplaatsen en Beleid: PRG Beleid eens door. Dan snap je hopelijk wat hier nu precies de bedoeling is.

Probeer gewoon wat, sla je documentatie er eens op na etc. Als je vast komt te zitten met een wat specifieker probleem dan kan je een nieuw topic openen. Geef dan wel aan wat je dan hebt geprobeerd, wat er niet lukte, post wat relevante code etc.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.