Toon posts:

[iPod Touch] Locatie Bepalen klopt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers, ik heb een vraagje..

In bepaalde games die je speelt, kun je je locatie laten bepalen..
Dat deed ik nu bij een nieuwe game, maar die laat mijn vlaggetje als een spaans vlaggetje zien..
Dus dat locatie bepalen doet nogal raar.. Ik ben wel een paar maanden geleden in Spanje op vakantie geweest, misschien komt het daardoor?
Anyway, hoe kan ik hem 'opnieuw' mijn locatie laten bepalen?
Op google kan ik niets vinden..

Gr. Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

lasharor

7 december 2004

Er zit geen gps chip in de ipod touch.

Locatiebepaling werkt alleen op sommige wifi netwerken maar is voor het grootste deel nutteloos op een iPod Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 16:14

Gerco

Professional Newbie

Locatie bepaling op een iPod Touch is onbruikbaar. Het werkt alleen als je op een WiFi netwerk bent aangemeld wat op een lijst van bekende netwerken staat.

Waarschijnlijk staat dat spaanse netwerk wel op die lijst en het netwerk waar je nu op zit niet. De oplossing is dus om op een netwerk te gaan zitten wat wel op die lijst staat. Helaas weet ik niet welke lijst dat precies is, probeer eens een willekeurige publieke hotspot.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ze gebruiken de database van Skyhook Wireless. Als je de WiFi-netwerken in jouw omgeving toevoegt en een paar dagen geduld hebt zou het daarna gewoon moeten werken - zolang je thuis bent tenminste ;)

Zoef