Toon posts:

[feat/profiel] QNX toevoegen aan CV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:57

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Devvers,

Ik zie bij Tweakers-CV bij Met welke besturingssystemen heb je ervaring? geen QNX staan.

Ik vind dat dit Realtime OS er zeker bij moet. Hopelijk zijn jullie het met mij eens O+

* Matis heeft meer ervaring met QNX dan elke andere Tweaker O-)

Edit:
Nu ik er nog eens kritisch naar kijk wil ik er ook graag WiMo en Android bij.
iPhone OS staat er wel bij, allemaal Apple fanboys hier :') :>

[Voor 19% gewijzigd door Matis op 04-07-2009 18:53]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Android staat er alweer een tijdje tussen. QNX zegt me niets, en WiMo: valt dat niet onder Pocket PC / Windows CE?

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

QNX is een realtime OS, geen idee hoeveel dat gebruikt wordt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:57

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
moto-moi schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:53:
QNX is een realtime OS, geen idee hoeveel dat gebruikt wordt.
In de techniek wordt daar heel veel gebruik van gemaakt, maar de markt an sich is zeer zeer klein :P

@crips, PocketPC is eigenlijk een OS zonder de belfunctionaliteit en Windows CE is meer een *echt* OS voor embedded meuk.

Nja was toentertijd just my 0,02 :P

[Voor 22% gewijzigd door Matis op 19-02-2010 10:37]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:19
Misschien kunnen er wat modernere CPU's en OS worden toegevoegd aan TweakerCV? Vooral de CPU's lopen nogal achter en Windows 7 / Server 2008 zou ook handig zijn. Ik weet niet of VMware/Hyper-V onder OS passen maar misschien kunnen die ook opgenomen worden?

We do what we must because we can.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee