Videokaart spontaan uit.

Pagina: 1
Acties:

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 22:35

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb een 4850 van Sapphire in mijn systeem zitten met een passieve arctic cooling s1 rev.2 erop.

Nu heb ik er verder nooit last van gehad en hij houdt mn systeempje draaiende, todat ik Cod:World at War ging spelen. Hij ging opeens uit! Nu weet ik dat de 4850 een heethoofd is, maar dit had ik nog nooit eerder gehad.

Dus hup kast open een cod5 weer aan. Weer gebeurde het (er zat ongeveer een week tussen) en nu zag ik dat een rood lampje brandde. In de volgende foto aangegeven in een roze cirkeltje. (Klik op de link, foto is zeer groot.)

http://img407.imageshack.us/i/colorful4850backcardvie.jpg/

Het is de rode versie, die van mij is blauw maar is dezelfde. nu heb ik zelf foto's gemaakt maar de SD kaart gaf een virus dus die kan ik niet gebruiken ><

Het kan ook aan het warme weer liggen dat hij er mee ophoudt, hij staat in een goed geventileerde kast dus dat zal het niet zo 1,2,3 zijn.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 16:25

Haan

dotnetter

Warm weer kan heel goed de oorzaak zijn hoor, ik heb met m'n eigen pc nu ook dat ie soms vastloopt vanwege de warmte, kamer waarin ie staat is dan ook een flink stuk warmer dan normaal, dat betekent dat je kast van binnen ook warmer is, en de onderdelen in de kast dus ook.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

staat er niets over dat lampje in je manual?

Verwijderd

Ook eens meegemaakt met dezelfde kaart.. volgende dag deed hij het gewoon weer. Oorzaak ook niet kunnen vinden helaas.