Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/bug?] Eerste letter onderschift valt gedeeltelijk weg

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Prioriteit: laag
Zichtbaarheid en reproduceerbaarheid: altijd

Probleem
De hoofdletter W die als eerste letter van een onderschrift staan worden niet helemaal goed getoond. Er valt een heel klein deel van de letter dan weg. Zowel in FireFox 3.0.11 als Internet Explorer 8 is dit te reproduceren in Windows XP Media Center edition 2005 SP3. Zie afbeelding voor een voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uFkr9zUXtrR35SgLVKpPuDkm/thumb.jpg
(klikbaar voor een vergroting)

Het is overigens niet bij alle letters het geval. Dacht eerste dat het meerdere waren, maar ik heb alle letters even getest en het blijkt alleen de W te betreffen...

Dacht hier overigens eerder een melding ervan te hebben gezien, maar hem hem niet terug kunnen vinden. Dit is namelijk al wel iets dat ik al een tijdje zie, aangezien ik geen melding terug heb kunnen vinden meld ik het hierbij maar, dacht ik zo. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Regeneration op 04-07-2009 18:23 . Reden: Dacht even dat het om meerdere letters ging maar dat is dus niet zo... ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hmm, apart, die issue bestaat al jaren onder Linux, en lag vziw aan dpi settings die onder linux wel kloppen en onder Windows niet. Apart dat windows er nu ook last van heeft..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Dit is altijd al zo, en alleen te voorkomen door de client ClearType te laten gebruiken :)