Hey allemaal,
Ik hoop dat het in de juiste categorie staat.. dit leek mij de meest logische.
Al een tijdje heb ik een redelijk nieuwe pc en bij sommige spellen een kwartier gespeeld te hebben krijgt mijn monitor rare strepen en rare kleuren door het beeld, waarna deze vastloopt. Ik heb al een aantal keren nieuwe drivers geïnstalleerd en ook al mijn drivers verwijderd en toen opnieuw geïnstalleerd. Ik weet niet vanaf wanneer deze fout zich aan heeft gedaan, dit kan vanaf het moment zijn dat ik hem kocht maar ook later.
Het begon met Call Of Duty 2, deze liep vaak vast, ik heb wat met de instellingen lopen kloten en tot op heden loopt deze bij mij niet meer vast (na toch wel zo'n 20 uur denk ik). Bij bijna alle andere spellen heb ik het nog wel.. van Rose Online tot Enemy Territory : Quake Wars. Ik heb een breedbeeld monitor maar heb in windows en in-game een refresh rate van 60hz.
Mijn PC:
Windows Vista Home Premium 64 bit
Asus P5KC
Core 2 Quad Q9550
Sapphire ATI HD4870,512MB
4 GB DDR2, 1066 MHZ, Repear HPC Edition
X-Fi Xtreme Audio PCI-E
Samsung 750 GB SATA II
Cooler Master Real Power M700
Mijn Monitor:
Samsung Syncmaster 245B plus, 24 inch LCD.
1920x1200.. 60HZ.
Ik hoop dat iemand dit herkent, heel erg bedankt en ik hoop dat er wat uitkomt!
Erwin Okken
Ik hoop dat het in de juiste categorie staat.. dit leek mij de meest logische.
Al een tijdje heb ik een redelijk nieuwe pc en bij sommige spellen een kwartier gespeeld te hebben krijgt mijn monitor rare strepen en rare kleuren door het beeld, waarna deze vastloopt. Ik heb al een aantal keren nieuwe drivers geïnstalleerd en ook al mijn drivers verwijderd en toen opnieuw geïnstalleerd. Ik weet niet vanaf wanneer deze fout zich aan heeft gedaan, dit kan vanaf het moment zijn dat ik hem kocht maar ook later.
Het begon met Call Of Duty 2, deze liep vaak vast, ik heb wat met de instellingen lopen kloten en tot op heden loopt deze bij mij niet meer vast (na toch wel zo'n 20 uur denk ik). Bij bijna alle andere spellen heb ik het nog wel.. van Rose Online tot Enemy Territory : Quake Wars. Ik heb een breedbeeld monitor maar heb in windows en in-game een refresh rate van 60hz.
Mijn PC:
Windows Vista Home Premium 64 bit
Asus P5KC
Core 2 Quad Q9550
Sapphire ATI HD4870,512MB
4 GB DDR2, 1066 MHZ, Repear HPC Edition
X-Fi Xtreme Audio PCI-E
Samsung 750 GB SATA II
Cooler Master Real Power M700
Mijn Monitor:
Samsung Syncmaster 245B plus, 24 inch LCD.
1920x1200.. 60HZ.
Ik hoop dat iemand dit herkent, heel erg bedankt en ik hoop dat er wat uitkomt!
Erwin Okken